تلفن و خودپرداز در شهران همچنان مختل است

وضعیت شبکه همراه منطقه شهران در حالی به حالت عادی بازگشته که همچنان دسترسی به تلفن ثابت در این منطقه مختل بوده و شبکه ATM بانک‌ها نیز وضعیت مشابهی دارد.

انفچار خط لوله شهران

به گزارش عرصه، مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران گفت: درباره‌ی آخرین وضعیت ارتباطی منطقه شهران توضیح داد: با توجه به حجم بالای خسارت و تعداد بالای خطوط تلفن ثابتی که قطع شده‌اند نیاز به مدتی زمان برای اصلاح زیرساخت‌ها وجود دارد.

حمیدرضا بیدخام در عین حال عنوان کرد: این اصلاحات تا حدی زمان‌بر بوده و با توجه به حجم بالای کار نمی‌توان زمانی برای وصل مجدد این بخش از خدمات ارتباطی اعلام کرد.

وی در ارتباط با وضعیت دستگاه‌های ATM بانکی نیز متذکر شد: وضعیت دستگاه‌های خودپرداز هم مانند تلفن‌ ثابت بوده و همچنان دسترسی به آنها قطع است. البته برخی بانک‌ها که از آنتن‌های داخلی خود استفاده می‌کنند در ارائه‌ی این خدمات مشکل خاصی ندارند.

بیدخام درباره تماس‌های ضروری نیز توضیح داد: در این حوزه هم همانند وضعیت کلی تلفن ثابت، همچنان امکان برقراری تماس‌های ضروری با مراکزی مانند اورژانس وجود ندارد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران در ارتباط با وضعیت تماس‌های موبایلی نیز خاطر نشان کرد: اکنون دسترسی به تلفن همراه در این منطقه به حالت عادی درآمده و مشترکان در دریافت خدمات تماس و دیتا مشکل خاصی ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منطقه‌های اطراف شهران هم که روز گذشته در دسترسی به موبایل‌های همراه اول دچار مشکل شده بودند اکنون در وضعیت عادی قرار دارند، گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۹۵ درصد شماره‌های همراه این منطقه و مناطق اطراف آن وصل شده و تنها ممکن است در پنج درصد موارد ضریب خطا وجود داشته باشد.



دیدگاهها بسته شده است.