فینال «خانواده باحال» بعد از عید فطر

فینال مسابقه «خانواده باحال» بعد از عید فطر میان خانواده های سوسن پرور، رضا بنفشه خواه و رضا رودکی ورزشکار برگزار می شود.

AndroidOnlineNewsImage.aspx.jpgس

 به گزارش عرصه ، مرحله دوم مسابقه «خانواده باحال» در برنامه «خندوانه» شبکه نسیم با تغییراتی در دکور و دیگر جزییات روی آنتن رفت و قرار است فینال این مسابقه بعد از عید فطر میان خانواده های سوسن پرور، رضا بنفشه خواه و رضا رودکی ورزشکار برگزار شود.
رامبد جوان مجری «خندوانه» معتقد است که «خانواده باحال» با یک ایده برنامه ریزی شده به طراحی رسید و قرار نبود که صرفا یک مسابقه برای سرگرمی باشد.
وی درباره این مسابقه گفت: بعد از برگزاری جلسات متعدد در اتاق فکر برنامه «خندوانه» به این نتیجه رسیدیم که کاری کنیم که باحال بودن یک خانواده را در شرایط بحرانی اثبات کنیم و به همین منظور به فکر طراحی استراتژی مرحله دوم مسابقه «خانواده باحال» افتادیم.
جوان اظهار کرد: به طور کلی باحال بودن یک خانواده در بحران معنا پیدا می کند. همانطور که یک عارف هندی می گوید صبر کردن جایی معنا پیدا می کند که امکان صبر کردن وجود نداشته باشد. بر همین اساس فلسفه مرحله دوم مسابقه «خانواده باحال» هم دقیقا به همین مساله اشاره دارد.
این مجری و کارگردان در پایان یادآور شد: وقتی یک خانواده در بمباران بحران و مسائل عصبی بتواند شرایط عادی را حفظ کند، باحال محسوب می شود و اگر در شرایط آرام از وضعیت عادی برخوردار باشد هنر نکرده است.



دیدگاهها بسته شده است.