باورنکردنی: رضاییان با ریزه اسپور فسخ کرد

به گزارش عرصه، اين پستي است که رامين رضائيان دقايقي پيش منتشر کرده است و با توجه به عکسي که بالاي پست خود قرار داده مشخص است که دوست دارد به پرسپوليس برگردد. اگرچه برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري امروزش بار ديگر تاکيد کرد براي اين بازيکن در تيم جديدش با توجه به تصميمي که گرفته آرزوي موفقيت مي‌کند. با اين حال اين آرزوي موفقيت سرمربي سابق بدون توجه به اتفاقاتي بود که دقايقي پيش رخ داده و اين مدافع راست قرارداد خود را با تيم ريزه اسپور فسخ کرده و اکنون گزينه بازگشت به پرسپوليس را باتوجه به پستي که انتشار داده روبه‌روي خود قرار داده است.

رضائيان که به همراه ريزه اسپور به اردوي اتريش نيز رفته بود بعد از مشکلاتي که با اين تيم داشت و در نهايت تلاش فراوان براي فسخ قراردادش موفق شد برگه جدايي‌اش را دريافت کند و اکنون خواهان بازگشت به جمع سرخ‌هايي است که در فصل گذشته زمينه حضورش در ترکيب ثابت تيم‌ملي و پيشنهاد اروپايي را برايش فراهم کرده بودند. او نيز همانند مهدي طارمي که بعد از حضور چند جلسه‌اي در تمرين اين تيم ساز جدايي کوک کرد به دنبال اين است تا با فراهم شدن مقدمات جدايي‌اش به تهران بازگردد و پاي ميز مذاکره با مسئولان پرسپوليس بنشيند.

نکته اما اينجاست که پرسپوليس در پستي که اين بازيکن حضور دارد حسين ماهيني و همچنين صادق محرمي را در اختيار گرفته و ليست اين تيم نيز تنها يک جاي خالي دارد که آن نيز با جدايي الکساندر لوبانوف شکل گرفته و به نظر مي‌رسد اولويت اين تيم جذب دروازه‌باني براي جانشيني عليرضا بيرانوند باشد. آنها در صورتي مي‌توانند از اين جاي خالي براي رامين رضائيان استفاده کنند که گزينه دروازه‌بان رزروشان زير ۲۳ سال باشد که اين هم امري بعيد به نظر مي‌رسد.

با اين حال رامين رضائيان اميدوار است با توجه به اعتقادي که برانکو به کارش دارد، موفق شود نظر مثبت او و مسئولان باشگاه را براي بازگشت به پرسپوليس دريافت کند.

متن پيام رامين رضاييان بدين شرح است:

“از صبح تا الان ۵ ساعت تو جلسه بودم نميدونم خوب بود کارم يا نه نميدونم پشت من کسايي هستند الان يا نه ولي چيزي بود اين بود که من نخواستم تو اين تيم بمونم و اخر به هر بدبختي که بود راضيشون کردم که قراردادم رو فسخ کنم… مهم اينه قلب من چي ميگه نميدونم چه اتفاقي ميخواد بيفته ولي من انقدر ادم قوي هستم تمام مشکلاتم رو با تلاش حل ميکنم..
فقط خدا ميدونه تو اين چند وقتي که اينجا بودم بهم چي گذشت فقط خدا ميدونه… دليلي که اينجا نموندم رو به زودي به شماها ميگم و همتون حق رو به من ميديد”

رامین رضاییان



دیدگاهها بسته شده است.