طرح نهایی لباس کاروان ایران برای المپیک

به گزارش عرصه، تنش و حاشيه‌هاي پيراهن کاروان ايران در المپيک ريو بالاخره رو به پايان رسيد و طرح نهايي طراح جديد لباس‌ها مورد تاييد کميته ملي المپيک قرار گرفت. اين دست لباس نسبت به طرح اوليه تغييراتي را در خود ديد، به طوري که رنگ آن به سفيد تبديل و نقش پرچم ايران از يقه آنها برداشته شد.

لباس المپیک

روي سينه تمامي لباس‌ها لوگوي قديمي از نام ايران حک شده است که تيم‌هاي ورزشي دهه ۵۰ و قبل از آن در رقابت‌هاي بين‌المللي استفاده مي‌کردند که اين طرح سنتي يک بار ديگر برسينه لباس‌هاي ورزشکاران ايراني نشست.

لباس المپیک
بعد از رونمايي از اولين طرح پيشنهادي کميته ملي المپيک اين چهارمين و آخرين طرح ارائه شده‌اي است که در نهايت مورد تاييد مديران المپيکي قرار گرفت و همين فرم از لباس‌ها براي دوخت استفاده خواهد شد.

لباس المپیک
اندازه‌گيري لباس‌ها از ابتدا انجام خواهد شد و براي ورزشکاراني که هم اکنون در ايران حضور ندارند لباس‌ها ارسال خواهد شد تا کاروان ايران با طرح و شکل شکيل‌تري نسبت به طرح اوليه در مراسم رژه روز افتتاحيه حاضر شوند.

لباس المپیک عبدالله موحد
عبدالله موحد، ستاره کشتي تاريخ ورزش ايران؛ لوگويي که روي لباس او حک شده است يک بار ديگر در ريو بر لباس ورزشکاران ايراني نقش خواهد بست.

لباس المپیک
نظرات مخاطبان درباره طرح نهايي در توييتر:

* يکي به کامران بختياري بگه ديگه ما انقد هم نميخوايم کامل در جريان باشيم، بده بره ديگه…
* خوبه کامران بختياري آشپز نيست. شما فرض کن يکي بهش بگه چلوکبابت شوره. ميگه با اندکي تغييرات درستش ميکنم. ميره کرفس مياره.

* خيلي خوبه کامران بختياري نظرات مردم‌ رو روي طرحش داره اجرا ميکنه ولي خوبه که بدونيم‌در هر صورت نظرات ميليونها نفر ادم‌ متفاوته.
* مي‌شه اين‌طور هم گفت که لباس‌هاي المپيک طراحي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي هستند.



دیدگاهها بسته شده است.