تصادف شدید پژو ۴۰۵ با نیسان حامل دو راس گاو

تصادف خونین میان سواری پژو حامل پنج سرنشین و نیسان حامل دو راس گاو در جاده ورامین هر پنج سرنشین پژو را راهی بیمارستان کرد.

1

به گزارش عرصه، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: وقوع حادثه Incident رانندگی در ساعت ۸:۱۹ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ را به محل حادثه واقع در جاده ورامین تهران نرسیده به شهرک صنعتی ولیعصر (عج) اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی قرچک نیز در محل حادثه حضور داشتند، اظهارکرد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد که یک‌دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به سرنشینی پنج مرد، به شدت با قسمت عقب یک وانت نیسان حامل دو راس گاو برخورد کرده و در پی آن نیسان نیز منحرف شده و به گاردریل برخورد کرده است.
وی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدامات خود برای نجات این افراد را آغاز کردند، گفت: پنج سرنشین پژو دچار آسیب دیدگی شدند که آتش‌نشانان آنان را به عوامل اورژانس تحویل دادند.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس Police راهور بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۹:۱۸ به عملیات خود خاتمه دادند.



دیدگاهها بسته شده است.