افتخاری: برای قهرمانی باید بهتر از این شویم/ سازمان امور مالیاتی پول‌مان را پس نداد

به گزارش عرصه، رضا افتخاری پس از پیروزی استقلال تهران مقابل صبای قم در ضربات پنالتی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران اظهار کرد: استقلال بهتر از صبا بود اما دروازه‌بان این تیم بازی جوانمردانه را رعایت نکرد و زمان بازی را تلف کرد.

او درباره فحاشی هواداران استقلال به حامد لک دروازه‌بان صبای قم نیز گفت: رفتار هواداران ما درست نبود اما حامد لک هم نباید تا این حد وقت‌کشی می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود تاکید کرد: اگر بخواهیم قهرمان جام حذفی شویم باید بهتر از این‌ها بازی کنیم.

او با تایید برداشت یک میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال توسط سازمان امور مالیاتی کشور افزود: این پول از حساب ما برداشته شده و باید هرچه زودتر برای آن جایگزین پیدا کنیم تا بتوانیم مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. من جلسه‌ای را با مسئولان سازمان امور مالیاتی داشتم اما نتوانستم آن‌ها را قانع به بازگرداندن پول کنم چرا که پول به خزانه کشور واریز شده است.

افتخاری درباره اظهارات علی فتح‌الله‌زاده در برنامه ۹۰  مبنی بر بدهی‌های استقلال گفت: این برنامه را دیدم اما نمی‌توانم الان درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده صحبت کنم. صحت این صحبت‌ها در آخر سریال مشخص می‌شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بابت این پیروزی پاداشی به استقلالی‌ها پرداخت خواهید کرد گفت: حتما پاداش بازیکنان را خواهیم داد.

او درباره غیبت اعضای تیم فوتبال استقلال در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی گفت: من به خاطر حضور در سازمان امور مالیاتی نتوانستم به این مراسم بروم اما خیلی‌ها از باشگاه استقلال مانند شما خبرنگاران در این مراسم حضور داشتند.



دیدگاهها بسته شده است.