خطیبی: با وجود تمام مصدومیت‌ها از عملکرد تیم راضی هستم

به گزارش عرصه منطقه اصفهان، رسول خطیبی پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن در رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و همچنین تیم داوری در این بازی داوری خوبی را به نمایش گذاشت اما می‌توانست گل سوم ذوب‌آهن خطا باشد.

وی با اشاره به مصدومیت‌های زیاد بازیکنان تیمش اظهار کرد: اگر از تیم ذوب‌آهن مرتضی تبریزی، مهدی رجب‌زاده و احسان پهلوان را بگیرید فکر می‌کنم شیرازه تیم ذوب‌آهن به هم بریزد اما تیم ما با مصدومان زیادی مانند حبیب قربانی، سامان نریمان‌جهان، ادیسون انریکه و … توانست بازی قابل قبول و خوبی را به نمایش بگذارد. در طول جریان بازی ما عقب بودیم و توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم اما پس از گل سوم دیگر زمان کافی برای جبران گل نبود.

وی با اشاره به اینکه در این بازی از سه تا چهار بازیکن خود راضی نیستم گفت: در این بازی چهار توپ روی دروازه ما آمد و سه تای آن تبدیل به گل شد. مطمئناً در نیم‌فصل در مورد این چهار بازیکن تصمیم خواهم گرفت اما از بقیه تیم راضی هستم و می‌دانم که مقابل تیم ذوب‌آهن با وجود مصدومیت‌های زیاد خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: در طول تاریخ فوتبالی‌ام تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده است که در هفته پنجم لیگ برتر یازده بازیکن تیم من مصدوم شوند. این مصدومیت‌ها به ما ضربه زیادی زد و بعد از تحقیقاتی که انجام دادیم تا بتوانیم عامل این مصدومیت‌ها را پیدا کنیم فهمیدیم که سرمای بیش از حد تبریز باعث چنین اتفاقی می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.