دزد بیمارستان میلاد دستگیر شد

سرگرد محمد گنجی در گفت‌وگو با عرصه، در این‌بار گفت: حوالی ساعت پنج صبح روز ۲۲ آبان ماه امسال و درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر حضور یک سارق در حال سرقت لوازم خودرو در پارکینگ بیمارستان میلاد ، مقابل اورژانس، بلافاصله واحد گشت خودرویی کلانتری ۱۳۷ نصر به محل اعزام شده و موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: ماموران پس از حضور در محل سارق را حین سرقت مشاهده کرده و عملیات خود برای دستگیری وی را آغاز کردند اما متهم به محض رویت پلیس پا به فرار گذاشته و متواری شد.

رییس کلانتری ۱۳۷ نصر ادامه داد: با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی نیزآ غاز شد و سارق جوان که با پای پیاده به سمت کارگاه مترو در حال احداث در ضلع شمالی بیمارستان در حال فرار بود،با شلیک یک تیر هوائی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد، گفت: ماموران در بازرسی از متهم که خود را مسعود معرفی کرده بود ابزار آلات مخصوص سرقت را نیز کشف و ضبط کردند.

گنجی ادامه داد: همچنین مشخص شد که متهم با یکدستگاه خودروی پراید به این محل آمده بود که در تحقیقات اولیه ماموران متوجه شدند این خودرو نیز سرقتی است. از داخل این خودرو نیز یکدستگاه ضبط و پنل، یکدستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد ۳ عدد کارت ملی و مدارک شناسایی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم در مقر پلیس اظهارکرد: متهم در بازجوئی‌های پلیسی ابتدا منکر هرگونه سرقت شده و ادعا کرد که اشتباه دستگیر شده اما پس از رویارویی با ادله و شواهد موجود سرانجام به بیش از ۱۰ فقر سرقت معترف شد.

رییس کلانتری ۱۳۷ نصر ادامه داد: برای متهم پرونده تشکیل شده و با توجه به اینکه احتمال ارتکاب سرقت‌های دیگر از سوی وی وجود داشت، این فرد به همراه پرونده برای تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایم و همچنین شناسایی دیگر شکات و مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات از متهم کماکان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب ادامه دارد از شکات و مالباختگان خواست تا برای طرح شکایت و یا پیگیری پرونده های خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در بزرگراه همت نرسیده به جنت آباد، خیابان کبیری طامه(شاهین شمالی)، خیابان چهارم، مجتمع انتظامی سردار شهید عبدالعلی صادقی،طبقه دوم  مراجعه کنند.



دیدگاهها بسته شده است.