سرمربی ذوب آهن: تیمم تا لحظات آخر جنگنده بازی کرد

به گزارش عرصه منطقه اصفهان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: امروز بازی سختی پیش رو داشتیم و خوشحالم که توانستیم در لحظات آخر تیر خلاص را به حریف بزنیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم گل اول ماشین‌سازی استثنایی بود و بعد از آن باز هم تیم ما به بازی برگشت و توانستیم جلو بیفتیم و دوباره بر روی یک غفلت گل تساوی را دریافت کردیم اما در کل خوشحالم که روح جنگندگی در تیمم وجود دارد و توانستیم در لحظات آخر مزد زحماتمان را بگیریم.

وی در خصوص عملکرد رشید مظاهری دروازه‌بان تیمش اظهار کرد: رشید مظاهری دو سه سال است بازی‌های خوبی برای ما انجام داده و توانسته حتی در برخی از مسابقات بازی را  برای ما دربیاورد. فکر می‌کنم اگر بعضی وقت‌ها دروازه‌بان‌ آماده نباشند این مشکلی نیست و او دوباره به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

حسینی در مورد عملکرد داوری در این بازی افزود: بعد از گل اول که زدیم در یک صحنه توانستیم گل دیگری به ثمر برسانیم که من روی خط آفساید نبودم اما به نظرم می‌توانست آفساید نباشد. در کل داوری بدی را شاهد نبودیم و داوری خوب بود.

وی همچنین در مورد مهران درخشان مهر بازیکن جوان خود افزود: او سال قبل در تیم جوانان بود و کج دار و مریز با ما تمرین می‌کرد اما امسال به خوبی تمرینات خود را پیگیری کرد و فکر می‌کردم که او در این بازی می‌تواند به تیم ما کمک کند. خوشحالم که عملکرد خوبی داشت اما باید به او بگویم که این تازه شروع کار است.



دیدگاهها بسته شده است.