منصوریان: این پیروزی را به پورحیدری تقدیم می‌کنیم/ به سختی می شد به دفاع صبا ورود کرد

به گزارش عرصه، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم گفت: از طرف مجموعه باشگاه استقلال، این پیروزی را به خانواده مرحوم پورحیدری تقدیم می کنیم. از علی پورحیدری هم ممنونم که با حضورش در استادیوم عرق پدرش به مردم را نشان داد. به او قول دادیم که بردمان را به او تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازی سخت شد و کار در ضربات پنالتی تمام شد، عنوان کرد: تیم آقای مرفاوی امروز با ۳-۴-۳ شروع کرد ولی به ۵-۳-۲ تغییر شیوه داد. ما باید صبر و حوصله می کردیم و به بازیکنانم گفتم که عجول نباشند. خیلی زود مسلط بر بازی می شدیم. تمام شانس های گلزنی را امتحان کردیم. به سختی می شد به دفاع آنها ورود کرد. ۳۰ ثانیه مانده بود بازی تمام شود، فرشید اسماعیلی می توانست ما را برنده کند. باز کردن این خط دفاعی سخت، خیلی سخت بود. بازیکنانم احساسی بازی نمی کردند. مهم ترین پیغامی که این بازی داشت، این بود که ما چند ستاره نداشتیم ولی خوب بودیم. کسانی مثل حیدری، رضایی و … در این بازی نبودند. خوشحالم که مسیر خوبمان را پیدا کرده ایم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظر او راجع به فحاشی هواداران به حامد لک چیست، گفت: آقای مرفاوی سرمربی من بوده اند و من در این حوزه ورود نمی کنم. من همبازی و شاگرد او بوده ام. ایشان از بهترین های تاریخ استقلال بوده است. حامد لک هم بازیکن سابق من بوده است. از این سوال بگذریم.

سرمربی استقلال درباره نمایش برزای در این بازی گفت: من معتقدم همه سرعتی ها لازم نیست گوش تهاجمی بازی کنند. اتفاقی که برای مهدوی کیا افتاد، می تواند برای برزای هم رخ دهد. او قابلیت بازی در چند پست را دارد و در تیم ملی هم با من بوده است. از عملکرد حسینی هم امروز راضی بودیم. سعی داریم از جوانانمان استفاده کنیم. اگر با تجربه هایی مثل ابراهیمی و حیدری و رحمتی هم باشند، یک تلفیق خوب را شاهد هستیم.

او درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه مرفاوی گفته استقلالی ها تا صبح هم نمی توانستند به گل برسند و اینکه آیا او در اهواز بابت فحاشی ها گریه کرده است، بیان کرد: من سه بار در این سال ها گریه کردم. یک بار برای حجازی، یک بار برای غلامحسین مظلومی و یک بار هم برای پورحیدری. در اهواز به ناحق به ما فحش می دهند ولی حواسم به دوربین ها هست. حامد لک را خیلی دوست دارم ولی یک ایراد دارد. او بین دو نیمه، دستش را گذاشت کنار گوشش و هوادار ما را بلند کرد. من هوادار استقلال بوده ام و می دانم که نمی شود کاری کرد. وقتی هوادار را شارژ می کنید چه می شه کرد؟ نمی گویم فحاشی کار خوبی است. من به حامد لک می گویم که من ۲۰ سال روبه روی هواداران پرسپولیس بوده ام و می گویم اگر احترام بگذارید، کسی احترام شما را زیر سوال نمی برد. امیدوارم کار لک به فضای مجازی نکشد و ماجرای جدیدی آنجا ایجاد نشود.
 منصوریان اضافه کرد: من کافی بود یک علامتی در اهواز بدهم تا اوضاع بدتر شود. من از هوادارانمان خواستم شعار ندهند و حتی رحمتی را هم فرستادم تا مشکل حل شود.
 وی درپاسخ به سوالی درباره مصدومان تیمش گفت: با هماهنگی ای که با کادر پزشکی داشتیم، دیدیم صلاح نیست حیدری و رابسون امروز بازی کنند. از فردا هم حیدری و هم رابسون را در اختیار داریم. جز غفوری مصدومی نداریم.



دیدگاهها بسته شده است.