نتایج کسب شده دور از انتظار نبود/ دور برگشت بهتر خواهیم شد

نادر شوندی در گفت و گو با عرصه اظهارکرد: با توجه به پتانسیل تیم نتایج کسب شده تاکنون دور از انتظار نبوده و در ابتدای شروع فصل هم این نتایج پیش بینی می شد.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد ترکیب تیم شهرداری از پارسال تغییر نکرده است و به غیر از نادی و به‌نژاد سایر بازیکنان تجربه حضور در سوپر لیگ را نداشته اند و برای اولین بار است که در شرایط این مسابقات قرار گرفته‌اند. پیش بینی ما این نیست که با توجه به اینکه بازیکنان در دور رفت تجربه سوپر لیگ را تجربه کرده‌اند در دور برگشت عملکرد بهتری خواهند داشت و نتایج بهتری خواهیم گرفت.

شوندی اظهارکرد: اگر به تمام بازی‌های شهرداری توجه کنیم می بینیم که به غیر از بازی هفته گذشته برابر عمران ساری در بقیه بازی ها عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری اراک تاکید کرد: تیم ساری هم با توجه به اینکه مانند شهرداری سال گذشته به سوپر لیگ صعود کرد، اما  تیم دست و پا بسته‌ای نبود و با یارگیری مناسبی که کرده بودند در تمام پست ها انسجام خوبی داشت.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی شهرداری تصریح کرد: بنده موافق این موضوع نیستم که عملکرد آنها خوب نبوده است. به غیر از بازی اول در بقیه بازی ها بر اساس آمار  آنها موفق بودند.

شوندی در پایان اظهار کرد: سفر زمینی به گنبد با توجه به سوابق سفر به این شهر تصمیم کمیته فنی و سرمربی تیم بود و به طور کلی اکثر تصمیم ها در مورد تیم در کمیته فنی گرفته می شود.



دیدگاهها بسته شده است.