آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به ۳ پایانه مرزی

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با عرصه، با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران عتبات عالیات به کشور اظهارکرد: برابر آمارهای موجود بیش از دو میلیون نفر برای زیارت عتبات در ایام اربعین از کشور خارج شده‌اند که اکثریت آنان از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران عبور کرده‌اند. به همین دلیل تدابیر ترافیکی ویژه‌ای برای رفت و آمد این افراد در نظر گرفته شد و در حال حاضر نیز با توجه به اینکه موج بازگشت این افراد به کشور آغاز شده پلیس راهور تدابیر ترافیکی خاصی را در منطقه پیش‌بینی کرده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: بر همین اساس محور ایلام به سمت مهران یکطرفه شده و همچنان به خودروها اجازه حرکت به سمت شهر مهران داده نمی‌شود و تمامی مسیرهای اطراف مهران برای تخلیه بار خروجی زائران پیش‌بینی شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی در اطراف مهران نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌ها هم اکنون ترافیک در محور ایلام – مهران و همچنین محور ملک‌شاهی نیمه‌سنگین گزارش شده است. در محور ملک‌شاهی نیز تنها اجازه تردد اتوبوس‌ها از ایلام به سمت مهران داده می‌شود تا افراد حاضر در این شهر را خارج کنند.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه نیز گفت: در محورهای منتهی به این دو پایانه مرزی ممنوعیتی اعمال نشده و شرایط بهتری نسبت به مهران دارند و در محورهای منتهی به این دو مرز، ترافیک گرچه پرحجم اما روان است و آرامی جریان دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تدابیر لازم برای کنترل بار بازگشت زائران انجام شده است، گفت: پلیس راه تا زمان بازگشت تمامی زائران در آماده باش خواهد بود.



دیدگاهها بسته شده است.