توصیه‌ فرمانده ناجا به زائران اربعین هنگام بازگشت به کشور

به گزارش عرصه، سردار حسین اشتری در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: عنایت خدا به همکاران و همه مسئولان بود که توانسته‌ایم این حماسه بزرگ را ساماندهی و مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه نداشته‌ایم، گفت: در مراسم راهپیمایی امسال، بیش از دو میلیون نفر حضور دارند که از این تعداد تنها کمتر از ۲۰۰ هزار نفر از مرز هوایی تردد کردند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های مسئول با شور و حال حسینی و به عشق اباعبدالله (ع) به زائران خدمت می‌کنند، گفت: مدیریت این جمعیت جز عنایت خداوند نیست و این نشان می‌دهد که مردم ما با نیت الهی می‌توانند کارهای بسیار بزرگی انجام دهند.

اشتری بابیان اینکه مهم‌ترین موضوع ما ترافیک جاده‌ها برای برگشت زوار به منطقه‌های خود است، گفت:خوشبختانه با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های پلیس راهور، تاکنون این مشکل نیز حل‌ شده است.

وی با اشاره به بازگرداندن جمعیت ۶۰ الی ۷۰ هزارنفری افرادی که بدون ویزا و مدارک قصد خروج از کشور را داشتند، افزود: ان‌شاء الله در مدت باقی‌مانده که اوج بازگشت زائران است نیز مدیریت به همین روش خواهد بود تا همه زوار، سلامت به محل سکونت‌شان بازگردند.

فرمانده ناجا ادامه داد: دشمنان ما و کشورهای غربی در تلاش هستند این حرکت عظیم حماسی را بایکوت رسانه‌ای کنند که شکر خدا با حضور مسلمانان از دیگر کشورها تاکنون موفق به انجام این کار نشدند.

اشتری با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا چنین برنامه‌ای وجود ندارد که بیش از دو میلیون نفر در یک مقطعی از زمان از مرز خارج شوند، تصریح کرد: این امر خود یکی از دلایل اثبات اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه گره ترافیکی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه نداشته‌ایم، گفت: مردم ما بار دیگر با حضور خود در این مراسم نشان دادند که ملتی ولایتمدار هستند.



دیدگاهها بسته شده است.