طرح فرهنگی «فاتح سوسنگرد» برگزار می‌شود

به گزارش عرصه، صادق نجفی در دیدار با خانواده شهید علی تجلایی با اشاره به  طرح فرهنگی سریال «فاتح سوسنگرد» بیان کرد: محتوای سریال، روایتگرحماسه و ایثار ماندگار شهید تجلایی است که یکی از مستندات آن نیز به طور حتم خانواده «علی آقا» خواهد بود. شأن و شوکت خانواده‌های شهدا و نقش فرهنگی آن‌ها، روایتی است که باید در جامعه و به خصوص در میان جوانان تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگمردان سال‌های دفاع مقدس، از هر گونه تجلیل و تقدیر دنیوی بی‌نیازند. بلکه این ما هستیم که باید با بزرگداشت شهدا، ایثارگران و تبیین جایگاه این عزیزان، مسیر حرکت خود را روشن کنیم. این سردار والامقام، علی‌رغم سن‌وسال کم در حساس‌ترین لحظه‌های وقایع سوسنگرد، با فرماندهی، مدیریت و شجاعت بی‌بدیل خود، یکی از فرازهای مهم سال‌های دفاع مقدس را ثبت و جاودانه کرد.

در این دیدار خانم عبدالعلی‌زاده همسر سردارشهیدعلی تجلایی نیز گفت: هیچ قدمی برای معرفی شهیدان، بدون توجه و تأیید غیبی ایشان میسر نیست، از این رو ساخت سریال «فاتح سوسنگرد» یک توفیق و افتخار مهم و ماندگار خواهد بود.

در پایان این دیدار، شهردار تبریز لوحی از عمارت شهرداری تبریز را تقدیم خانواده شهید کرد.

سعید حاجی‌زاده و ایرج شهین‌باهر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار حضور داشتند که با اهدای یادگاری‌هایی از خانواده شهید تجلیل کردند.



دیدگاهها بسته شده است.