قهرمانی ماری با شکست جوکوویچ در ATP لندن

به گزارش عرصه، فینال تور تنیس ATP لندن امشب(یکشنبه) بین اندی ماری و نواک جوکوویچ برگزار شد که مرد شماره یک جهان توانست با شکست تنیسور صربستانی قهرمان این بازی‌ها شود.
ماری بریتانیایی دو بر صفر  در این دیدار پیروز شد.
در ست نخست تا گیم ششم رقابت بین دو تنیسور نزدیک بود و هر یک سه گیم را به خود اختصاص دادند. پس از آن ماری سه گیم بعد را با پیروزی پشت سر گذاشت و توانست ست نخست را با نتیجه ۶ بر سه به نفع خود به پایان برساند.
در ست دوم مرد شماره یک جهان خوب شروع کرد و دو گیم پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشت. جوکوویچ صربستانی در گیم بعد پیروز شد اما دو گیم بعد را به حریف اسکاتلندی‌اش واگذار کرد.

در ادامه مرد شماره جهان به خود آمد و نتیجه را چهار بر سه کرد. گیم هشتم با حساسیت بیشتری دنبال شد و ماری باز هم برتر از حریف خود بود و بازی را پنج بر سه به نفع خود پیش برد اما جوکوویچ در ست بعد پیروز شد تا بازی در گیم بعدی دنبال شود. در نهایت ماری توانست ست دوم را ۶ بر چهار به نفع خود پایان دهد و برای دومین بار در یک فینال جوکوویچ را شکست دهد. ماری همچنین توانست در صدر رنکینگ مردان باقی بماند.
بازیگران و ورزشکاران مشهوری این بازی را از نزدیک تماشا کردند. جرارد پیکه، شوان اشتایگر به همراه همسرش آنا ایوانوویچ، جود لاو کوین اسپیسی و وودی هارلسون از جمله تماشاگران مشهور این دیدار بودند.



دیدگاهها بسته شده است.