نگاهی به عناوین روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

به گزارش عرصه، رئال مادرید با هدایت زیدان نتایج درخشانی در لالیگا کسب کرده است. در زیر نگاهی داریم به عنوان‌های مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به زیدان اختصاص دارد. رئال مادرید با هدایت سرمربی فرانسوی اش در ۳۲ بازی ۸۳ امتیاز کسب کرده است. زیدان تا این جای فصل دو امتیاز بیشتر از منچسترسیتی پپ گواردیولا(در لیگ برتر انگلیس) و پنج امتیاز بیشتر از بارسلونا لوییس انریکه کسب کرده است.

پیروزی سه بر یک رئال سوسیداد برابر اسپورتینگ خیخون در هفته داوزدهم لالیگا از عناوین دیگر این نشریه است.

این روزنامه به صحبت‌های کوکه اشاره کرد. هافبک اتلتیکومادرید پس از دو شکست پیاپی تیمش در لالیگا گفت: باید خیلی بهتر شویم.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به لیونل مسی اختصاص دارد. بارسلونا امروز وضعیت  مهاجم آرژانتینی را برای دیدار برابر سلتیک بررسی خواهد کرد. با بازگشت مسی وضعیت آبی اناری ها بهتر خواهد شد.

نتایج ضعیف والنسیا به همراه پراندلی از عناوین این نشریه است. والنسیا برابر گرانادا یک بر یک مساوی کرد.

این روزنامه به قهرمانی اندی ماری در تنیس ATP لندن اشاره کرد. مرد شماره یک جهان در دیدار نهایی نواک جوکوویچ را شکست داد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به زیدان اختصاص دارد. رئال مادرید پس از آخرین شکست برابر اتلتیکو در ۲۷ فوریه برابر هیچ تیمی در لالیگا مغلوب نشده و ۱۵ امتیاز بیشتر از اتلتیکو و بارسلونا کسب کرده است.

این نشریه به وضعیت مادرید اشاره کرده و نوشته این تیم امروز به لیسبون سفر می کند. ایسکو احتمالا در دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا از ابتدا به میدان برود.

نتایج لالیگا از عناوین دیگر این روزنامه است. آلاوس با یک گل اسپانیول را شکست داد. اتلتیک بیلبائو با یک گل ویارئال را مغلوب کرد و در آخرین بازی هفته امشب( دوشنبه) لگانس میزبان اوساسونا است.

این نشریه به وضعیت تیم کارلو آنچلوتی هم پرداخته است. بایرن مونیخ با شکست برابر دورتموند صدر جدول را از دست داد. لایپزیگ اکنون صدرنشین بوندس لیگاست.

بدترین شروع بارسلونا به همراه لوییس انریکه از عناوین دیگر این روزنامه است. این تیم تا هفته دوازدهم تنها ۲۶ امتیاز کسب کرده است. این آمار با رکورد فرانک رایکارد برابر است.



دیدگاهها بسته شده است.