پیولی: تساوی عادلانه بود

به گزارش عرصه و به نقل از میدیاست، اینتر در آخرین لحظات از شکست گریخت و توانست در دیدار برابر میلان شکست را با تساوی عوض کند.

در داربی بزرگ شهر ایتالیا دو تیم میلان و اینتر در سن سیرو به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

پیولی سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی اینگونه واکنش نشان داد: من فکر نمی‌کنم که شایسته شکست در این دیدار بوده باشیم. تساوی نتیحه عادلانه ای بود. اگر می‌خواهیم که بهتر ظاهر شویم باید به تلاش و تمرین کردن خود ادامه دهیم. می توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم.

او ادامه داد: نهایت تلاش خود را به کار بردم تا در تیم توازن به وجود آورم با این حال در بعضی از دقایق به حریف اجازه دادیم تا در ضد حملات دروازه ما را تهدید کند. باید بگویم که نیاز به تمرین و کار کردن زیاد داریم. باید بدانیم که چه زمانی دفاع کردن بهتر است و چه زمانی باید حمله کرد.

سرمربی سابق لاتزیو در پایان گفت: در این مدت کوتاهی که هدایت اینتر را برعهده داشته‌ام نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا از لحاظ انگیزشی بازیکنان را تحریک و تشویق کنم. من افکار خود را به با بازیکنان انتقال داده‌ام و تا الان نتیجه خوبی کسب کرده‌ام. به میلان اجازه دادیم تا توپ را به راحتی به دست آورد و ایکاردی را به خوبی تغذیه نکردیم.

اینتر با این تساوی که به دست آورد با ۱۸ امتیاز به رده نهم جدول رده بندی صعود کرد این درحالی است که میلان با ۲۶ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند.



دیدگاهها بسته شده است.