اعتدال و توسعه برای انتخابات ۹۶ با اصلاح‌طلبان ائتلاف می‌کند


سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت همراه با اصلاح طلبان به استقبال انتخابات ۹۶ رفته و ائتلاف خوبی را با هم خواهیم داشت.

اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابات ۹۶ گفت: ائتلاف حزب اعتدال و توسعه و دوستان اصلاح طلب از سال ۹۲ آغاز شد آن ها از کاندیدای ما حمایت کردند،کاندیدای خودشان بزرگوارانه انصراف داد و از آقای روحانی حمایتی همه جانبه داشتند. در انتخابات ۹۴ در مجلس هم با آنان ائتلاف کردیم و در قالب ائتلاف امید در انتخابات مجلس شرکت کردیم.

وی ادامه داد: هیچ چیزی تا الان ائتلاف ما را دچار مشکل نکرده است و فکر می کنم در این شرایط کاملا همراه با اصلاح طلبان به استقبال انتخابات ۹۶ خواهیم رفت و ائتلاف خوبی را با هم خواهیم داشت.

سخنگوی حزب و اعتدال و توسعه گفت:برای دولت آینده نیز  تلاش خواهیم کرد کادر سازی کرده و نیروهای مناسب را برای حضور در کابینه به رئیس جمهور پیشنهاد دهیم، قطعا دولت بعدی با تغییراتی همراه خواهد بود و افراد تواناتر و جوان تری در دولت حضور خواهند یافت.

وی تاکید کرد: من اطلاع دارم که آقای روحانی دارند تلاش می کنند نیرو های جدید و جوان را در دولت بعد جای دهند و این موضوع را به عنوان استراتژی جدی تلقی می کنند.

شجاعی با بیان اینکه نقش احزاب، کادر سازی و پیشنهاد کادر مناسب است گفت: در دور بعد آقای روحانی قطعا کابینه جوان تری خواهند داشت.



دیدگاهها بسته شده است.