تفاهم‌نامه با مناطق نفت‌خیز جنوب آغازی برای همکاری با ایران است

به گزارش عرصه، کالین رولی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه که امروز، سوم آذرماه در اهواز انجام شد، اظهار کرد: پرگس افتخار می‌کند که برای عقد این تفاهم‌نامه در مقابل چنین نیروهای متخصصی قرار دارد و انعقاد این تفاهم‌نامه آغازی برای سرمایه‌گذاری‌ها و همکاری با ایران است.

وی افزود: در زمینه عقد این تفاهم‌نامه، پرگس با استفاده از تخصص متخصصین ایرانی و پولی که خود تامین خواهد کرد، می‌تواند موفقیت‌های بزرگی را ایجاد و دانش و تکنولوژی روز را وارد ایران کند.

در ادامه این مراسم ایان مورسیون، مدیر عامل شرکت نفتی آی جی آر (AGR) نیز اظهار کرد: در شرکت‌های عضو این کنسرسیوم چرخه کاملی برای توسعه میادین آماده کرده‌ایم و می‌توانیم با کمک تخصص متخصصین ایرانی و سرمایه فاینانس این شرکت به توسعه نفتی کمک کنیم.

وی افزود: این تفاهم‌نامه می‌تواند نقطه شروعی برای انتقال سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه میادین و مخازن و ازدیاد برداشت و ایجاد اشتغال در ایران باشد.

مورسیون خاطر نشان کرد: این کنسرسیوم یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی در بخش صنایع نفت و گاز است و آموزش‌های این شرکت فقط در سطح کلاس نیست و به صورت عملیاتی انجام می‌شود و به همین خاطر یک تفاهم‌نامه نیز برای آموزش در بخش نفت و گاز با دانشگاه صنعتی شریف منعقد کرده‌ایم که منجر به انتقال تکنولوژی در ایران می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.