بازیکنان پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران!

به گزارش عرصه، در حالی که کمتر از نیم ساعت به آغاز دیدار پرسپولیس مقابل پیکان زمان باقی مانده است، حدود هزار نفر خود را به ورزشگاه رسانده‌اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

برخلاف تهران هوای شهر قدس نیمه ابری است و زمین این ورزشگاه نیز آماده برگزاری بازی است.

مسئولان ورزشگاه شهدای شهر قدس، امکانات و شرایط ورزشگاه را برای این دیدار آماده کرده اند.

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان به همراه دادرس، عضو هیات مدیره این باشگاه در جایگاه ویژه حضور دارند.
هواداران منتسب به تیم استقلال نیز برای حمایت از تیم پیکان در جایگاه هواداران این تیم قرار گرفتند. لیدرها هواداران تیم پیکان نیز برای دقایقی تیم استقلال را تشویق کردند.
هواداران پرسپولیس قبل از شروع بازی بنری را که روی آن تصویر مرحوم منصور پورحیدری، پیشکسوت تیم استقلال نقش بسته بود، به اهتزاز در آوردند.
آرام طبع و طاهرخانی، بازیکنان تیم پرسپولیس که در لیست ١٨ نفره این تیم جایی نداشتند، به دلیل پر بودن جایگاه ویژه، در جایگاه خبرنگاران نشستند.
پیش از شروع بازی مجید جلالی، به عنوان سرمربی تیم میزبان از برانکو ایوانکوویچ استقبال کرد. همچنین رحمان احمدی و امیرحسین صادقی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و به خوش و بش با سرمربی این تیم پرداختند.
به غیر از بازیکنان پرسپولیس، افراد متفرقه دیگری هم بدون داشتن آی‌دی کارت در جایگاه خبرنگاران حضور دارند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، علی علیپور، حسین ماهینی، محسن مسلمان، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، آرمان قاسمی، مهدی شیری، ماهان رحمانی، محمدصادق بارانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان و گادوین منشا



دیدگاهها بسته شده است.