اوا کارنیرو بعد از مشاجره با مورینیو تهدید به مرگ شد

به گزارش عرصه و به نقل از ساکرنت، اوا کارنیرو که بعد از اختلاف نظر با مورینیو از این تیم اخراج شد، ترجیح داده است دیگر در فوتبال فعالیتی نداشته باشد.  اخراج کارنیرو از چلسی و حواشی که او ایجاد کرد، باعث شد تا چلسی مدت ها در حاشیه قرار داشته باشد و در نهایت مورینیو نیز از این تیم اخراج شود. 

کارنیرو در گفت و گو با نشریه دیلی میرور گفت: با وجود اینکه بعد از جدایی از چلسی خیلی کم در عموم ظاهر شدم اما همچنان پیام های تهدید آمیز زیادی دریافت می‌کنم. پیام هایی که در آن، افراد من را تهدید به مرگ کردند. این ها افرادی ترسو و بزدلی هستند که چهره واقعی شان را پوشاندند. این افراد باید در دادگاه حاضر شوند و پاسخگوی رفتارشان باشند. به نظرم در فوتبال انگلیس هنوز هم تبعیض جنسیتی وجود دارد.

کارنیرو بعد از اخراج از چلسی، از این تیم و مورینیو به خاطر رفتاری که با او شده بود شکایت کرد ولی در ادامه چلسی با این مربی به توافق رسید و مورینیو در دادگاه حاضر نشد. سرمربی پرتغالی نیز در ادامه به تمجید و تشکر  از کار دکتر کارنیرو به عنوان پزشک چلسی داشت. 

این پزشک ۴۳ ساله در سال ۲۰۱۵ پس از اینکه مورینیو او را مورد انتقاد قرار داد، چلسی را ترک کرد. در آن زمان که ادن هازارد مصدوم شده بود،‌ مورینیو به طور رسمی در مصاحبه‌اش از این دکتر انتقاد کرده بود.



دیدگاهها بسته شده است.