شهرداری تهران درسرمای این روزهای پایتخت عملکرد مطلوبی داشت

به گزارش عرصه، اقبال شاکری در سیصد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به همایش پیاده روی جاماندگان اربعین گفت: همچنانکه راهپیمایی عظیم و میلیونی مسلمانان در اربعین و در جوار مرقد امام حسین (ع) باید مورد ستایش قرار گیرد راهپیمایی جاماندگان اربعین در جای جای کشور نیز نباید فراموش شود.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری تهران در خدمات به زائران حرم سید الشهدا گفت: زحمات شهرداری تهران به ویژه در کربلا جای تقدیر دارد. همچنین اقدامات شهرداری تهران در مرز مهران نیز بسیار ارزنده بود چرا که اگر شهرداری تهران نبود شاید فاجعه ای رخ می داد.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به وضعیت ترافیکی شهر در روزهای بارندگی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول بارش کمی خدمات دچار وقفه بود اما در مرحله دوم بارش برف خدمات شهری بسیار خوب و ارزنده عمل کرد.

شاکری خاطر نشان کرد: در چنین روزهایی آنچه موجب گرفتاری شهروندان می شود صعب العبور بودن معابر فرعی است. باید تدبیری اندیشید تا شهروندان در این معابر به ویژه معابر شیب دار دچار زحمت نشوند.

وی افزود: شهرداری نمی تواند در تمام این معابر حضور داشته باشد لذا مشارکت با شهروندان و نیز گذاشتن مخازن شن و ماسه در چنین معابری می تواند راهکار خوبی باشد. شهروندان وقتی به این مخازن دسترسی داشته باشند خود می توانند مسیر را باز کنند.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران یاد آور شد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز می بایست در چنین روزهایی اطلاع رسانی درستی به شهروندان ارائه دهد تا آرامش به شهروندان تزریق شود. در اطلاع رسانی صدا و سیما برخی معابر که باز بودند به نادرست مسدود اعلام شدند.

بر اساس گزارش سایت شورای شهر تهران، شاکری در پایان گفت: دو نکته دیگر قابل ذکر است، نخست آنکه در روزهای بحرانی تاکسیرانان عزیز باید حضوری گسترده تر در سطح شهر داشته باشند تا شهروندان دسترسی بیشتری به وسایل حمل و نقل داشته باشند. نکته دو نیز مربوط به پلیس راهور است در این روزها که آقای مهماندار سکان دار پلیس راهور تهران شده اند انتظار داریم پلیس در اعمال قانون در روزهای عادی جدیت بیشتری به خرج دهد تا در روزهای بحرانی دچار مشکل نشویم.



دیدگاهها بسته شده است.