پوستر و لوگوی «فوق ماراتن» رونمایی شد

به گزارش عرصه، این مستند بلند که فرم حضور در جشنواره‌ی فیلم فجر را نیز پر کرده است، روایت مردی روستایی در اطراف شیراز است که توانسته مسافتی به طول ۹۲ کیلومتر را بدود و رکوردی جدید ثبت کند؛ او در ادامه تصمیم می‌گیرد رکورددار دو ماراتن جهان شود…

پوستر و لوگوی این مستند توسط نوید جهوانی طراحی شده است.

سعید کشاورز فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۱۳۸۳ با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و پس از آن با ساخت چند مستند در جشنواره‌هایی مانند «فیلم صد» برگزیده شد. حضور در چند فیلم داستانی و مستند به عنوان مدیر تصویربرداری و فیلمبرداری مستند «بختک» که دیپلم افتخار جشنواره‌ی فیلم فجر در سال ۹۳ را کسب کرد، مشارکت در ساخت فیلم مستند «خون‌مردگی» به عنوان تصویربردار و مشاور کارگردان به کارگردانی محمد کارت که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین مستند اجتماعی در سال ۹۲ از سینماحقیقت شد و… از دیگر سوابق کشاورز است.

عوامل ساخت مستند «فوق ماراتن» عبارتند از: سعید کشاورز (تصویربردار و کارگردان)، امید ابیوردی و سعید کشاورز (تهیه‌کنندگان)، بابک حیدری (تدوین)، محمد زمان‌ ثانی (صدابردار)، آرش قاسمی (صداگذار) صبا ندایی و آرمین خیردان(آهنگساز) حمیدرضا فطوره‌چیان و سیندخت رحیمیان (تصحیح رنگ و نور).

دهمین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند ایران، «سینماحقیقت»، طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۵ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.