ویسی: تعطیلات لیگ بهانه ای شده برای نتیجه نگرفتن تیمها

به گزارش عرصه، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: تیم ما از همه نظر آمادگی بازی با گسترش را دارد و تمام تمرکزمان را برای نباختن و امتیاز گرفتن گذاشته ایم.
او درباره شرایط تیم های تبریزی در این فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: هر سه تیم تبریزی خوب بسته شده اند و بازی های خوبی انجام داده اند. گسترش تیم خوبی است ولی بازیکنان ما آمادگی کامل برای این مسابقه را دارند و برای امتیاز گرفتن آمده ایم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره غیبت شجاع خلیل زاده و موسی کولیبالی دو مدافع این تیم بیان کرد: بودن این دو بازیکن می‌تواند به ما کمک کند ولی نبودن آنها آسیبی به ما نمی‌زند و ما اعتماد کامل نسبت به بازیکنان جایگزین داریم. همچنین پدرو هنریکه در تمرین دیروز دچار مصدومیت شد و ما در بازی فردا او را در اختیار نداریم.
عبدالله ویسی در ادامه با بیان اینکه تعطیلات لیگ تنها بهانه ای برای نتیجه نگرفتن تیمها شده است، تصریح کرد: از اول لیگ ما می‌دانستیم که برنامه لیگ چگونه است. در هر جای دنیا اگر تعطیلات بیشتر باشد عرف نیست.
او ادامه داد: البته الان به این صورت شده است که اگر تیمها برنده شوند از تعطیلات صحبتی نمی‌کنند ولی اگر نتیجه نگیرند این را تقصیر تعطیلی لیگ می‌اندازند. همه ما با برنامه لیگ موافقت کرده ایم و اگر تنها به دنبال بهانه جویی هستیم این اصلا خوب نیست.



دیدگاهها بسته شده است.