کمالوند: پایان فصل جزو ۶ تیم برتر لیگ خواهیم بود

به گزارش عرصه، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان درباره این دیدار اظهار کرد: پتانسیل تیم‌مان به گونه‌ای است که می‌توانستیم جزو ۶ تیم برتر لیگ باشیم. کیفیت بازی‌هایمان با نتایجی که گرفته‌ایم قابل قیاس نیست. ما به جز دو بازی در تمام بازی‌ها از حریف خودمان سرتر بودیم. اما عمده مشکل ما در خط حمله است که نتوانسته‌ایم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

وی افزود: مطمئن باشید در پایان مسابقات به وعده خود عمل خواهم کرد و گسترش جزو ۶ تیم برتر جدول می شود. فردا نیز کار دشواری پیش رو داریم. سپاهان تیم قدرتمندی است و از بازیکنان و کادرفنی خوبی بهره می برد. یک بازی تدارکاتی در تورنمنت بابل پیش از فصل با سپاهان برگزار کردیم و شناخت خوبی از آن ها داریم. سپاهان شخصیت بالایی دارد و در چند سال اخیر همواره مدعی قهرمانی بوده است. ما با توجه به میزبانی به دنبال سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز درباره بازگشت تیمش در بازی مقابل استقلال و به تساوی کشاندن بازی، عنوان کرد: من هیچ نقشی در این بازی نداشتم و هر سه تعویضی که داشتم، اجباری بود. معمولا مربیان بعد از پیروزی، دلیل برد را تعویض‌های خود عنوان می‌کنند اما من در این بازی کاری نکردم. با این حال از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما از بدشانسی‌های ابتدای فصل فاصله گرفته‌ایم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم. ما مقابل تراکتورسازی هم خوب بازی کردیم و در مجموع مقابل تیم‌های قوی تر، ما هم عملکرد بهتری داریم.

کمالوند با اشاره به محرومیت دخسوس در بازی فردای تیمش بیان کرد: یکی دو مصدوم هم داریم. نبود دخسوس تاثیری در روند ما نخواهد داشت. همانطور که در بازی قبل دیدیم دروازه بان دوم تیم بدون گرم کردن، چقدر خوب ظاهر شد. همه ۱۵-۱۶ بازیکن ما در یک سطح هستند و نبود کسی در روند ما موثر نیست.

وی درباره استقبال کم تماشاگران از بازی تیم‌های تبریزی توضیح داد: در مجموع تب فوتبال در آذربایجان فروکش کرده است. تراکتورسازی ۵-۶ سال قبل را با تیم کنونی مقایسه کنید. ما برای حل کردن این مشکل باید به هواداران احترام بگذاریم و امکانات خوبی را در اختیارشان قرار دهیم. به عنوان مثال اگر هوادار ۱۳ ساله ای بخواهد به ورزشگاه برود، چگونه می‌تواند به خارج از شهر برود؟ عموم مسئولان استانی باید فکری به این موضوع کنند. چرا که باشگاه ها به تنهایی نمی توانند کاری کنند. فردا هم بازی ما با سپاهان در روزهای پایانی هفته است و فرصتی شده تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

کمالوند در پایان جدایی داریوش شجاعیان را تکذیب کرد و گفت: این بازیکن در گسترش می ماند. همچنین در نیم فصل به دنبال چند جابجایی هستیم و می خواهیم تیم را در چند نقطه تقویت کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.