اظهار نظر عجیب بارتومئو درباره خرید رونالدو

به گزارش عرصه و به نقل از مارکا، خوسپ ماریا بارتومئو در مصاحبه‌ای درباره ال کلاسیکو، تمدید قرارداد لیونل مسی و جذب کریستیانو رونالدو صحبت کرد. رییس باشگاه بارسلونا درباره ال کلاسیکو شنبه هفته پیش‌رو گفت: بارسا از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است چون حمایت هواداران را همراه دارد و مطمئنم بازی در اختیارمان خواهد بود.

بارتومئو در مورد نتایج ضعیف بارسلونا در بازی‌های اخیر اظهار کرد: هنوز به دور برگشت لالیگا نرسیده‌ایم. بازیکنان خود را خوب نشان داده‌اند و باید به آن‌ها اعتماد کنیم. نگران نیستم و مععتقدم بازیکنان وظایفشان را انجام خواهند داد. داشتن لحظات خوب یا بد در یک فصل اتفاقی عادی است.
رییس باشگاه کاتالانی مسی را برتر از رونالدو عنوان کرد و افزود: مسی بهترین بازیکن تاریخ جهان است. بازیکنان برتر دیگری در جهان وجود دارند اما سطح لئو بالاتر است. او نابغه است و گلزنی می‌کند. همچنین یک رهبر است. مسی همه ویژگی‌ها را دارد.
بارتومئو درباره تمدید قرارداد ستاره تیمش اظهار کرد: او یکی از بازیکنانی خواهد بود که همیشه در بارسا حضور خواهد داشت. این چیزی است که ما می‌خواهیم. خواهان تمدید قراردادش هستیم. بازیکن باید احساس کند ارزشمند است. باید برخی شرایط را آماده کنیم. مسی بهترین است و همه آبی اناری‌ها خواهان ماندنش هستند. باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب او  هستند.
رییس باشگاه بارسا در پایان درباره امکان امضای قرارداد با رونالدو گفت: با رونالدینیو، مارک مارکس و کوارشما قرارداد امضا کردیم. در حال تغییر تیم بودیم. در آن زمان رونالدو در اسپورتینگ لیسبون بود و هنوز به منچستریونایتد نرفته بود. با مدیر برنامه‌اش صحبت کردیم. او می‌خواست دکو را به ما بفروشد  اما نمی توانستیم با او قرارداد امضا کنیم. سپس به ما بازیکن دیگری را پیشنهاد داد. او کسی نبود جز رونالدو. منچستریونایتد با ۱۹ میلیون یورو با مهاجم پرتغالی قرارداد امضا کرد اما مدیر برنامه‌اش او را به ما ۱۷ میلیون یورو پیشنهاد داده بود.



دیدگاهها بسته شده است.