بنزما: صدرنشینی‌مان در لالیگا بر ال‌کلاسیکو تاثیر نخواهد گذاشت

به گزارش عرصه و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته چهاردهم لالیگا در نوکمپ به مصاف بارسلونا میرود. کریم بنزما درباره این بازی گفت: بازی سختی برابر تیم بزرگی خواهد بود. همه می‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است. مثل همیشه بازی سختی خواهد بود. به عنوان تیم صدرنشین برابر بارسلونا قرار خواهیم گرفت اما چیزی تغییر نخواهد کرد.

مهاجم مادرید در ادامه افزود: برای من ال کلاسیکو بازی خاصی است. همه مردم جهان درباره این بازی حرف می‌زنند. کلید پیروزی تمرین و تلاش است. بدون آن پیروزی به دست نمی‌آید. به همین خاطر زمانی که تمرین می‌کنیم تمام تلاش خود را به کار می‌بریم. همه برای هم بازی می‌کنیم. اگر به سال گذشته یا بازی‌های قبلی نگاه کنیم در دقایق آخر بازی اشتباهاتی داشتیم و باید نتیجه را حفظ کنیم تا پیروز میدان شویم.
 بنزما درباره هدف تیم گفت: می‌خواهیم همه عناوین را کسب کنیم. می‌خواهم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و به بازی‌ام در این باشگاه بزرگ ادامه دهم. دوست دارم لالیگا را فتح کنم چون تنها یک بار این جام را بالای سر بردم. همچینن دوست دارم در کوپا دل ری و جام جهانی باشگاه‌ها که نزدیک است قهرمان شوم.
مهاجم فرانسوی درباره انتقادات نسبت به آمار گلزنی‌اش اظهار کرد:  در این جا تنها از آمار صحبت می‌کنند. انتقادات  بخشی از کارم و زندگی‌ام شده است. می‌دانم در تیمی به نام رئال مادرید بازی می‌کنم. همیشه آرزوی بازی کردن در این تیم و فتح جام را داشتم. به پیشرفت خود و به تلاشم ادامه می‌دهم تا به تیم کمک کنم و عناوینی را کسب کنیم. این موضوع برایم جذابیت دارد نه انتقادات.
بنزما در پایان به تمجید از زین الدین زیدان سرمربی تیم پرداخت و افزود: او خاص است. پیش از مربیگری بازیکن بزرگی بود که طرفدارش بودم. او یک اسطوره است. زیدان برایم شخص ارزشمندی است و از آشنایی با او خوشحال شدم. خیلی با او صحبت می‌کنم. خوشحالم که مرا درک می‌کند. او انسان خوبی است.



دیدگاهها بسته شده است.