جلالی: پرداختن موضوعاتی مثل جادوگری باور بدی به جامعه می‌دهد

به گزارش عرصه، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن با بیان اینکه امید زیادی به بازی فردا دارد اظهار کرد: با توجه به اشتیاقی که در بچه‌ها برای موفقیت می‌بینم امیدواری زیادی دارم. فردا مقابل تیم خوبی مثل ذوب آهن بازی داریم اما آن چه در تمرینات دیدم مرا امیدوار نگه داشته است که فردا بازی خوب و موفقی داشته باشیم.

وی افزود: بازی‌های تیم ذوب آهن را کاملا رصد کرده‌ایم و به این نکته واقفیم که با تیم با کیفیتی بازی داریم. اطلاعاتی به بازیکنان دادیم و بر همان اساس تمرین کردیم. می‌توانم با اطمینان بگویم که فردا بازی با کیفیتی خواهیم داشت و امیدوارم که سهم ما از این بازی خوب یک پیروزی خوب باشد. امیرحسین صادقی را نیز به دلیل محرومیت فردا در اختیار داریم.

جلالی در رابطه با موضوع جادوگر در فوتبال اظهار کرد: در جامعه ما و زندگی مردم گاهی از این چیزها می‌بینیم. اگر کسی به این چیزها اعتقاد دارد باید علم تمرین و تلاش و هزینه را رها کند و دنبال همین چیزها برود. اما نگاه‌ها باید عملیاتی باشد. هرکس در امتداد علایق و باورهایش حرکت می‌کند. فوتبال به اندازه کافی لطمه خورده است و پرداختن به چنین مسائلی صدمات بیشتری به فوتبال خواهد زد. شاید این چیزها در فوتبال کمتر از چیزهای دیگر باشد زیرا در سیاست نیز در زمان انتخابات شنیده شد که بعضی‌ها از جادو استفاده می‌کنند. پرداختن به این مسائل در جامعه باور بد ایجاد می‌کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عرصه، مبنی بر اینکه تیم پیکان بسیاری از ستاره‌های تیم استقلال را خریداری کرده و اغلب انگیزه این بازیکنان نشان دادن خود به تیم سابق‌شان است و این از رفتار آرش برهانی و همچنین امیرحسین صادقی که در بازی مقابل استقلال به بختیار رحمانی پرخاش می‌کردند مشخص است و آیا این نوع انگیزه به تیم پیکان صدمه نمی‌زند گفت: برای خرید بازیکن در اول فصل به چنین چیزهایی فکر نمی‌کردیم. بازیکنانی که از تیم های دیگر به تیم ما می‌آیند اگر بتوانند خودشان را از تیم قبلی منفک کنند می‌توانند موفق شوند. برای مثال غلامرضا رضایی که توانست تمرکزش را در تیم من بگذارد موفق شد. همچنین بازیکنانی نیز داشته‌ایم که نتوانستند خود را منفک کنند. در همین مورد با آرش برهانی زیاد حرف زده‌ام ولی باید توجه داشت که او ۹ سال در استقلال بوده است و نمی‌تواند یک شبه آنجا را فراموش کند اما با کمی کمک امیدواریم بازیکنان جدید بتوانند کیفیت اصلی خودشان را بروز دهند.

جلالی در رابطه با هدفگذاری پیکان برای آخر فصل گفت: هدف‌گذاری ما حفظ تیم در لیگ برتر و به ثبات رساندن باشگاه است و اگر پیکان بتواند به ثبات برسد می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.



دیدگاهها بسته شده است.