حسینی: به بازیکنانم برای بازی مقابل پیکان هشدار داده‌ام

به گزارش عرصه، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی برابر پیکان در رابطه با این تیم اظهار کرد: فردا مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ در چند هفته اخیر بازی خواهیم داشت. با آنالیزی که از ۵ بازی آخر این تیم داشته‌ایم دریافتیم که این تیم پس از بازی برابر سپاهان شکل خود را پیدا کرده است و دقیقا می داند که در  زمین چه می‌خواهد.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه برای بازی فردا به بازیکنانم هشدار داده‌ام، ادامه داد: به بازیکنانم گفته‌ام بازی فردا را جدی بگیرند زیرا هر اتفاقی می‌تواند در آن بیفتد. باید بتوانیم نتیجه هفته قبل را فراموش کنیم و با تمرکز کامل در زمین حاضر شویم تا در دام پیکان نیفتیم.

حسینی در رابطه با خط میانی قدرتمند پیکان گفت: ۶ بازی آخر این تیم را دیده‌ام و می‌دانیم که هافبک‌های توانایی دارند و باید بتوانیم از عهده خط میانی قدرتمند آن‌ها برآییم.

وی با اشاره به حضور رجب زاده در بین بهترین بازیکنان بالای ۳۵ سال حاضر در لیگ برتر گفت: بازیکنانی که پا به سن می‌گذارند فوتبال را از یاد نمی‌برند بلکه تجربه بیشتری پیدا می‌کنند.  اگر بتوانند انگیزه و اشتیاق خود را به فوتبال حفظ کنند و خود را آماده نگه دارند می‌توانند مفید باشند و این بستگی به نوع زندگی بازیکن دارد. در دنیا نیز بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای همچون توتی و ابراهیموویچ بازیکنان موثری بوده‌اند. رجب زاده نیز با توجه به ترکیب جوان تیم ما و حضور بازیکنان ۱۸-۱۹ ساله در تیم کمک زیادی به تیم می‌کند.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با محرومان و مصدومان بازی فردا نیز گفت: مهرداد قنبری مصدوم است. بنگستون و نژاد مهدی را نیز به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

به گزارش عرصه، بازی پیکان و ذوب آهن ساعت ۱۵:۳۰ جمعه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.

–  



دیدگاهها بسته شده است.