مربی ماشین‌سازی: با ۱۰ نفر هم از پرسپولیس بهتر بازی کردیم

به گزارش عرصه، پس از شکست یک بر صفر ماشین‌سازی برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، مربی پرتغالی این تیم به جای رسول خطیبی در نشست خبری حاضر شد و گفت: برای ما نتیجه بدی بود اما بازی خوبی انجام دادیم. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود. همه تیم جنگیدند و عالی بازی کردند. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. ما بازی خوبی انجام دادیم اما نتیجه آنچه که می‌خواستیم نشد. ما حتی با اخراج یارمان بهتر بازی کردیم و من از عملکرد بازیکنان خوشحال هستم.

وی افزود: واقعیت این است که جایگاه ما در اینجای جدول نیست اما کار کردن در تبریز باعث شد مجددا به ایران بازگردم و در اینجا کار کنم. ما شانس بسیار زیادی داریم که در لیگ بمانیم. همه ما اعضای کادر فنی ماشین‌سازی امیدواریم و فکر می‌کنیم که این اتفاق رخ می‌دهد. تا به امروز شانس‌های بزرگی را از دست داده‌ایم اما این نشانه خوبی است که در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به سوالی درباره بازی نکردن آندرانیک تیموریان در این دیدار گفت: تنها مطلبی که می‌توانم درباره این موضوع بگویم این است که ما ۲۵ بازیکن داریم که همه آنها می‌توانند برای تیم بازی کنند. امروز این گونه تصمیم گرفتیم که تیموریان بازی نکند.

وی ادامه داد: به نظر من امروز خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم تیم ما در حال پیشرفت است. ما به زمان نیاز داریم  تا بتوانیم به روند خوب‌مان برسیم. امیدواریم که در بازی‌های آینده بتوانیم برنده باشیم. همه از جمله کادر فنی می‌خواهند تیم برنده شود. ما به کسب امتیاز و پیروز شدن نیاز داریم و طبیعتا هر کاری می‌کنیم که در بازی‌ها برنده باشیم. در واقع با توجه به نتایج به دست آمده نمی‌توانیم راضی باشیم اما در تیم پیشرفت‌های زیادی به وجود آمده است. در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که به رسول خطیبی کمک کنم که تیم را از این وضعیت خارج کند. ما نیاز داریم که بردهایمان را شروع کنیم. من به اینجا نیامده‌ام که جادو کنم و از کلاهم خرگوش دربیاورم اما سعی می‌کنم به تیم کمک کنم. بسیار احساس خوبی دارم که فعلا در ایران هستم.



دیدگاهها بسته شده است.