جوزپه ماروتا صحبت‌های اخیر پوگبا را به تمسخر گرفت

به گزارش عرصه و به نقل از دیلی استار، پل پوگبا اخیرا عنوان کرده بود همیشه دوست داشته است به منچستریونایتد برگردد و حضور در این تیم را تجربه کند چراکه این تیم را خانه خود می دانسته است. او همچنین عنوان کرد دورانی که در یوونتوس بوده و از منچستریونایتد جدا بوده است مثل حضور در تعطیلات بوده است. همین صحبت‌ها واکنش جوزپه ماروتا مدیر اجرایی یوونتوس را برانگیخت. 

جوزپه ماروتا درباره این اظهارات گفت: دوست دارم برداشت درستی از این گفته ها داشته باشم. امیدوارم تعطیلاتی که او در تورین با ما گذراند، برای او درس های زیادی داشته باشد. با این حال پوگبا نباید این موضوع را فراموش کند حضور دوباره او در یونایتد به خاطر این بوده که در یوونتوس دیده شده است. اگر یوونتوس بهترین بازی‌ها را از او نمی گرفت، او نمی‌توانست به منچستریونایتد بازگردد. این خیلی خوب است که فقط به این گفته ها بخندیم. این صحبت پوگبا فقط برای خنده بوده است.

یوونتوس شنبه شب موفق شد در لیگ ایتالیا با نتیجه ۳ بر یک برابر آتالانتا به برتری برسد تا صدرنشینی یووه در لیگ ایتالیا تثبیت شود. پوگبا نیز بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت خود، می تواند برای تیمش برابر اورتون به میدان برود.



دیدگاهها بسته شده است.