سلطانی‌فر: ایده‌آل‌مان صعود به جام جهانی نباشد/ کمیته‌ای با حضور پیشکستوتان تشکیل می‌دهیم

به گزارش عرصه،  سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم بزرگداشت مرحوم دهداری با گرامی‌داشتن یاد و خاطره این پیشکسوت فوتبال درباره شخصیت او گفت: مرحوم پرویز دهداری اقتدار و مدیریت خاصی در کار خود داشت. من در کودکی زمانی که فوتبال را با جدیت دنبال می‌کردم، مدیریت او را به یاد دارم. او تصمیم‌های ویژه‌ای در دوره خود گرفت مثل تیم ملی جدیدی که پایه‌گذاری کرد و در مسابقه‌های خارجی با این تیم نتیجه گرفت. او به واسطه روحیه جدیت و شخصیت، اخلاق و فرهنگی که داشت در تاریخ فوتبال کشور ماندگار شد.

او ادامه داد: امیدوارم که روحیه، فرهنگ و جدیت او در کار که در پیشکسوتان ما هم وجود دارد، اسوه و الگوی ورزش امروز کشور شود. من فرصت را مغتنم می‌شمارم که فعالیت جدیدی که می‌خواهیم آغاز کنیم را به اطلاع شما برسانم.

وزیر ورزش و جوانان درباره این فعالیت‌ها گفت: ما می‌خواهیم اتاق فکری را پایه‌گذاری کنیم که از مشورت تک تک شما پیشکسوتان استفاده کنیم و از افکار شما برای توسعه ورزش کشور استفاده کنیم و اصول مشخص‌تری داشته باشیم.

سلطانی فر ادامه داد: ما در نظر داریم که چارچوب جدیدی برای آینده ورزش کشور انتخاب کنیم. ما نباید با تغییر مدیران فدراسیون و وزیر ورزش دچار دگرگونی زیادی شویم.

او در پایان بیان کرد: از بزرگانی که سال‌ها تجربه دارند، تقاضا داریم که شرایطی را ایجاد کنند که از آن‌ها استفاده کنیم. من امیدوارم که فوتبال هم مانند سایر رشته‌های ورزشی‌مان در جهان فراتر از حد انتظار عمل کند. ما در چند سال اخیر رتبه اول فوتبال آسیا را در اختیار داشته‌ایم و ان‌شاءالله در دوره بعدی ایده‌آل ما تنها صعود به جام جهانی نباشد و بتوانیم  فراتر از این عنوان‌ها را به دست بیاوریم.



دیدگاهها بسته شده است.