نیروی انتظامی به لطف عمل به دستورات قرآن، عزت پیدا کرده است

به گزارش عرصه، حجت الاسلام بهشتی پور در همایش تجلیل از حافظان و خانواده های قرآنی که با حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی گلستان و خانواده های آنان در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن، غنی ترین کتاب عالم در تعلیم و تربیت بشریت است.

وی افزود: به لطف و عمل به دستورات قرآن کریم، امروز نیروی انتظامی در بین مردم عزت پیدا کرده و کسب این عزت و افتخار یک هدیه الهی است.

بهشتی پور قرآن را نیاز مبرم فعلی جامعه به خصوص برای جوانان دانست و خاطرنشان کرد: قرآن کریم سراسر از موضوعات مهم برای هدایت و تعلیم و تربیت بشریت است.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که می فرماید: “نگاه نکنید که مظلومان دنیا هیچ ندارند اما سرانجام مظلوم به ظالم پیروز خواهد شد”، گفت: جوانان ایران اسلامی با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وی تاکید کرد: انس با قرآن باعث تعالی روح، رهایی از فریب های شیطان و افزایش روزی خواهد شد.

بهشتی پور با تاکید بر اینکه انسانی که با قرآن انس داشته باشد دچار کمترین اشتباه خواهد شد، تصریح کرد: انس با قرآن باعث می‌شود تا فرزندان ما نیز قرآنی شوند و کسی که فرزند صالح از خداوند می‌خواهد باید خود نیز قرآنی و صالح باشد.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب نرم امام خمینی(ره) باعث سقوط حکومت شاه شد، عاشورا و تاسوعای حسینی کمر حکومت ظلم را شکست و ما باید جوانان را در دانشگاه‌ها به آیات قرآن متبرک و با قرآن مأنوس کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.