رونمایی از کتاب «واقفان دارالخلافه» با موضوع وقف

به گزارش عرصه، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام قرائتی درباره جایگاه وقف و موقوفات و ضرورت توجه و ترویج این مهم مطالبی را بیان کرد.

در ادامه برنامه نیز حجت السلام و المسلمین معزی نماینده  ولی فقیه در هلال احمر نیز در باره محدوده دارالخلافه و اهمیت ان مطالبی را عنوان کرد.

وی افزود: یعقوبی هم کاسب موفق بازار است و هم به فرهنگ و هنر می‌پردازد. اولین کتاب او امامزاده های دارالخلافه بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت  و اکنون کتاب واقفان دارالخلافه نیز می تواند نقش مناسبی را به دنبال داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر سپس در خصوص جایگاه وقف و بهره مندی از ظرفیت این مهم در کمک به نیازمندان مطالبی را بیان کرد.

بهزاد یعقوبی نویسنده کتاب، سخنران بعدی مراسم بود که در ارتباط با چگونگی جمع آوری این کتاب سخن گفت.

در پایان مراسم از بهزاد یعقوبی توسط حجت السلام و المسلمین معزی نماینده  ولی فقیه و احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف تقدیر شد. و بعداز آن از تعدادی از واقفین و متولیان نمونه نیز توسط اداره اوقاف ناحیه سه شهرتهران تقدیر شد.

در این برنامه حجت السلام و المسلمین معزی نماینده  ولی فقیه در هلال احمر، حجت السلام و المسلمین قرائتی، آیت الله خسروشاهی، آیت الله بنی طبا، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر، عبدالله انوار، علیرضا تابش ریاست بنیاد سینمایی فارابی، سیروس نیا معاون میراثی اداره کل استان تهران، عابد ملکی شهردار منطقه ١٢، احمدکریمی اصفهانی دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار، لوریس چکناواریان و رازمیک اوهانیان فعالان عرصه هنر و اساتید حوزه و دانشگاه و فرهیختگان و متولیان و هیئت امنا و شورای بازاریان تهران حضور داشتند.



دیدگاهها بسته شده است.