پیرایش و بهسازی مغازه های طهران قدیم توسط شهرداری

به گزارش عرصه، مجتبی یزدانی، در این باره افزود: این پروژه در مراحل پایانی است و خوبی این طرح این بود که با مشارکت مستقیم خود شهروندان پیش رفته و مردم و مغازه داران نیز در اجرای آن بسیار کوشا هستند.

وی با بیان اینکه این طرح با دستور مستقیم خود شهردار تهران انجام شده، تاکید کرد: این پروژه در خیابان ها و معابر قدیمی شهر تهران انجام شده است تا بتوانیم تهران قدیم را به بهترین شکل ممکن نگهداری کنیم. به طوری که خیابان ها و معابر این پروژه از مناطق ۱۱ و ۱۲ انتخاب شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه یکی از طرح های خوبی که چندی است در دستور کار سازمان زیباسازی قرار دارد، بحث پیرایش و حذف زوائد بصری در شهر تهران بوده است، اظهار کرد: در طرح جداسازی مغازه ها در طهران قدیم بهسازی تابلوهای مغازه ها، بناهای تخریب شده، ساماندهی کانال های کولر و همچنین تابلوهای نابسامان مغازه ها در دستور کار قرار گرفت.

براساس گزارش شهر نوشت، یزدانی با اشاره به اینکه ساماندهی کرکره مغازه ها، یکسان سازی، مرمت دیواره ها، حذف زوائد بر روی جداره های ساختمان ها، آرام سازی و پیرایش مغازه ها انجام گرفته است، اضافه کرد: با اجرای این طرح طهران قدیم پاکیزه تر و زیباتر از همیشه می شود.



دیدگاهها بسته شده است.