جنگ امروز جنگ رسانه است

به گزارش عرصه، مسعود بصیری در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل با بیان اینکه جنگ امروز در کشور جنگ رسانه است، گفت: دشمنان سعی دارند با صرف هزینه‌های فراوان ما را از آرمان‌های انقلاب و نظام دور کنند.

وی با بیان اینکه باید از دسیسه‌های دشمنان آگاه باشیم، افزود: نتیجه خدمت به آمریکا این بود که وقتی در زمان انقلاب شاه از کشور خارج شد، وی را به آمریکا راه ندادند.

بصیری با بیان اینکه امنیت موجود در راهپیمایی عظیم اربعین نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: در کشورهای منطقه نیز اگر انتخاباتی برگزار می‌شود، قطعاً نتیجه آن به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه ما هم‌اکنون در یک پیچ تاریخی قرار داریم، خاطرنشان کرد: با اقتدار موجود در جمهوری اسلامی ایران پیچیده‌ترین تحولات در منطقه نیز آسیبی به کشور وارد نمی‌کند.

ایمانعلی لطفی، رییس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل نیز با بیان اینکه شجره طیبه بسیج اتحاد آحاد مردم ایران را رقم زده است، افزود: بسیج با مجاهدت خود اجازه نخواهد داد به نبض اسلام خللی وارد شود.

وی با اشاره به شعار سال‌جاری، گفت: بی‌تردید نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ بسیج و مدیریت جهادی نقشی بی‌بدیل است.

لطفی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در پنج محور کشوری اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، امر به معروف و نهی از منکر، دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و دشمن شناسی و نهضت عاشورا رسانه فرهنگ‌ساز تمدن اسلامی و بخش‌های استانی کانال‌های تلگرامی، گزارش و مستند برگزار شد، ادامه داد: ۳۴۸ اثر در بخش مقاله، گزارش و یادداشت، ۷۴۱ اثر در بخش عکس، ۲۵ اثر در بخش مستند و گزارش خبری و شش اثر در بخش کانال‌های تلگرامی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

آثار برگزیده در بخش استانی به جشنواره کشوری راه خواهند یافت.



دیدگاهها بسته شده است.