حسین خطیبی: عده‌ای جلوی پای رسول خطیبی سنگ انداختند

به گزارش عرصه، حسین خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن، اظهار کرد: بهتر است قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم مسائل اخیر را که پیرامون تیم است مطرح کنم. من و بازیکنان تیم از استعفای رسول خطیبی ناراحت هستیم و خود من چندین بار اصرار کردم که ایشان استعفا ندهند ولی متاسفانه نپذیرفت. رسول خطیبی در ابتدای فصل پیشنهادات بسیار خوبی داشت که در برخی موارد رقم پیشنهادی سایر تیم‌ها چهار برابر رقم قرارداد او با ماشین سازی بود اما رسول به خاطر علاقه‌ای که به تبریز و آذربایجان داشت ماشین سازی را انتخاب کرد.

وی افزود: بعد از واسیلی گوجا که فوتبال تبریز را متحول کرده بود این رسول خطیبی بود که بازیکنان تبریزی را بار دیگر مطرح کرد. کارنامه رسول موفق است و همواره تیم‌های او در بالای جدول قرار می‌گیرند.

خطیبی خاطرنشان کرد: تیمی که بعد از سال‌ها به لیگ برتر صعود می‌کند برای یافتن آن شکل و ساختارش زمان نیاز است. با این حال رسول تیم خوبی بست و همچنین لیگ را هم خوب شروع کردیم تا اینکه از هفته چهارم و پنجم مشکلاتی از درون تیم و همچنین بیرون از تیم به ما ضربه زد و باعث شد تمرکزمان از دست برود. عده‌ای جلوی پای رسول سنگ گذاشتند و هواداران را فراری دادند. همچنین کانون هواداران نیز عملکرد خوبی نداشت و در فراری دادن هواداران نقش ایفا کرد و اینکه داوری، مصدومیت و فشارهای هیات مدیره روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت.

سرمربی ماشین سازی در ادامه اظهار کرد: ای کاش با استعفای رسول موافقت نمی شد چرا که تیم کم کم شکل واقعی خود را پیدا کرده بود و در بازی با پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشتیم. رسول و سایر اعضای کادرفنی بر این باور بودند که با تقویت تیم در نیم فصل می‌توانیم ماشین سازی را حفظ کنیم. در شرایط فعلی ماشین سازی به آرامش نیاز دارد که آن هم با کسب یک برد فراهم می‌شود. در طول این هفته بچه‌ها را از نظر روحی و روانی آماده بازی با ذوب آهن کردم تا با انجام یک بازی هجومی سه امتیاز این بازی را به رسول خطیبی تقدیم کنیم.

وی بیان کرد: در بازی فردا آندرانیک تیموریان را به خاطر سرما خوردگی و کاخا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

خطیبی تاکید کرد: ماشین سازی پتانسیل این را دارد که در لیگ برتر بماند. خود من تمام تمرکزم برای بازی فردا است و در خصوص اینکه در آینده سرمربی ماشین‌سازی شوم هیچ تصمیمی نگرفته و حتی فکر هم نکرده‌ام. بنده به جز برادرم، دستیار هیچ کس نمی شوم.



دیدگاهها بسته شده است.