خمجانی: تنها با هدف کسب مجوز در رقابت های بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ شرکت می‌کنیم

حبیب خمجانی در گفت‌وگو با عرصه در ارزیابی از وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳  افزود: با پایان مرحله نخست اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در تایلند، مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم زیر ۲۳ سال بسکتبال با ویلچر با حضور ۱۶ تیم از ۲۷ آذر تا سوم دی در بندرعباس برگزار خواهد شد. در پایان این اردو و با خط خوردن ۳ نفر از بازیکنان، ۱۲نفر اصلی اردوی پایانی خود را از اواخر دی تا اول بهمن برگزار خواهند کرد.

وی زمان اعزام تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال به مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در تایلند را دوم بهمن عنوان کرد و گفت: این رقابت‌ها از دوم تا ۹بهمن در تایلند برگزار خواهد شد و ۳ تیم برتر راه یافته به  مسابقات قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال در کانادا مشخص خواهند شد.

خمجانی خاصرنشان کرد: رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان در تایلند با حضور تیم‌های ژاپن، هند، چین، استرالیا، تایلند، عربستان و ایران برگزار می‌شود که تیم ایران در روز اول با تیم ژاپن، روز دوم با چین، روز سوم با هند و روز چهارم با استرالیا دیدار خواهد داشت. رقابتها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در پایان رقابتهای دوره‌ای، سه تیم برتر مشخص خواهند شد.

رییس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطرنشان کرد: با وجود این که رقابت‌های سختی را پیش رو داریم و تیم‌های قدری همچون چین، استرالیا و ژاپن در این مسابقات حضور دارند، اما ما نیز سعی کردیم با ارایه یک برنامه‌ریزی مدون و منسجم تیم خیلی خوب و قوی را برای رقابتهای انتخابی قهرمانی جهان آماده کنیم و یکی از مدعیان اصلی هستیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر تصور می‌کنید تیم ایران جواز کسب حضور در مسابقات قهرمانی جهان را در تایلند کسب کند، افزود: با شناختی که نسبت به تمام تیم‌ها از نظر تکنیکی و تاکتیکی داریم و با آنالیزی که از آنها به عمل آوردیم، تنها با هدف کسب مجوز در تایلند حضور پیدا خواهیم کرد.



دیدگاهها بسته شده است.