دایی: بدشانسی آوردیم/گسترش تنها یک موقعیت گل داشت

به گزارش عرصه، علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در ۱۵ دقیقه اول موقعیت گل داشتیم. در ادامه یک گل دریافت کردیم که نمی‌توان گفت بچه‌گانه بود. حریف از اول تا آخر بازی تنها یک موقعیت داشت که آن را گل کرد. امروز بدشانسی آوردیم و اگر بازی روال عادی را طی می‌کرد باید حداقل سه بر یک یا حداقل دو بریک پیروز می‌شدیم.

سرمربی نفت در مورد اعتراض کمالوند به زمین بازی عنوان کرد: من برای کمالوند احترام قائلم. زمین بازی برای هر دو تیم یکسان بود. ما هم همین مشکل را داشتیم. اتفاقا بازیکنان من توپ‌های بیشتری لو دادند. معتقدم باید به جای پرداختن به بعضی مسائل باید برای این مشکلات وقت صرف کرد.

دایی همچنین درباره سقوط تیمش به رده چهارم گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم اما فوتبال همین است. من از بازیکنانم باید تشکر کنم چون با توجه به شرایط موجود جزو تیمهای اول و دوم هستند. روزی که با باشگاه مذاکرده کردم انتظار پایین‌تری داشتم. با این حال همه چیز دست آن بالایی است. اگر می‌بردیم در رده سوم قرار داشتیم اما بازی‌های حساس دیگری هم هست که می‌خواهیم با پیروزی خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری برای پخش نشدن بازی نفت و گسترش از تلویزیون گفت: این سیاستی است که صدا و سیما اتخاذ کرده است. همه استان‌ها شبکه دارند اما بازی ذوب آهن و ماشین سازی هم از شبکه سهند پخش شد هم از شبکه دیگری. ب در هر صورت ما چه با تلویزیون و چه بدون آن کار خودمان را می‌کنیم.

دایی در بخش دیگری از صبت‌هایش درمورد پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان و کادر فنی نیز توضیح داد: دو، سه هفته‌ای می‌شود که باشگاه سعی می‌کند که مشکلات را حل کند. در سه هفته آخر دو پرداختی داشته‌اند. با این حال اگر بخواهید تیمها را با هم مقایسه کنید باید تمام امکاناتشان را در نظر بگیریم. به همین دلیل است که می‌گویم نفت با در نظر گرفتن همه شرایط اول یا دوم است.

سرمربی نفت تهران در پایان در مورد انتقاد خبرنگاران نسبت به جایگاه اهالی رسانه و امکاناتی که برای آنها در ورزشگاه تختی در نظر گرفته شده گفت: حق با شماست اما این وظیفه سازمان لیگ است که بیاید و ورزشگاه‌ها را نظارت کند. نه اینکه ورزشگاهی فقط با داشتن سکو و رختکن انتخاب شود. ما اگر اینجا بازی نکنیم کجا بازی کنیم؟ من از سازمان لیگ و سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تقاضا دارم این مشکلات را حل کند.



دیدگاهها بسته شده است.