دست نشان: باخت را به گردن می‌گیرم/ فوتبال جوانمردانه در ایران مرده است

به گزارش عرصه، نادر دست نشان پس از شکست تیمش برابر سایپا، اظهار کرد: متاسفانه در دیداری که می‌توانستیم با کیفیت خیلی بهتری کار کنیم، با حساب یک بر صفر شکست خوردیم و نتیجه به ضرر ما تمام شد. این نتیجه برای ما خیلی سنگین و گران تمام شد.

وی بیان کرد: بازیکنانم در نیمه اول به دلیل پنالتی که برای حریف گرفته شد و نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، تمرکزشان را از دست دادند. سایپا کار خاصی روی دروازه ما انجام نداد. ما در نیمه دوم خیلی به حریف فشار آوردیم و فقط می‌توانم به حریف تبریک بگویم.

 سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص محرومیت رضا نوروزی از سوی باشگاه سایپا، گفت: خود من امروز هم با آقای حسن زاده در این خصوص صحبت کردم. به هر حال زمانی که باشگاه نیز از این موضوع مطلع شد با باشگاه سایپا صحبت کرد و قرار بر این شد که ۵۰ میلیون تومان به حساب این باشگاه واریز کند و ۵۰ میلیون تومان دیگر هم در نیم فصل به آن‌ها داده شود. البته گویا خود نوروزی هم چندین بار می‌خواسته، ۶۰ میلیون تومان را به باشگاه سایپا بدهد که این باشگاه امروز، فردا کرده است.

دست نشان ادامه داد: این کار با وجود مشکل نقدینگی که باشگاه داشت، انجام شد که سپس پیغام رسید که برای مابقی پول نیز باید چک بدهید. باشگاه نیز گفت که روز گذشته طی صحبتی که داشتیم چنین قراری نبود. به هر حال یک کار اخلاقی را امروز یاد گرفتیم، مثل بازی امروز تیم‌شان. باید بگویم “خداداد جان، فیلم بازی ما را با سایپا نگاه کن و نگران نباش”.

وی بیان کرد: بازی جوانمردانه در فوتبال ایران مرده است و فیرپلی مخصوص فوتبال اروپا است. به هر حال دروازه‌بان سایپا سرعت بازی را گرفت و این‌ها مواردی است که در فوتبال وجود دارد. همچنین در شهر خودمان صحنه پنالتی به سود ما اتفاق افتاد که گرفته نشد و نمی‌دانم که درست بود یا نبود. به هر حال تیم ما مظلوم است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما تلاش کردیم تا نتیجه را جبران کنیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های خوب‌مان بهره ببریم. اگر آرامش داشتیم به گل هم می‌رسیدیم. دفاع بسته سایپا نیز قدرت مانور را از تیم ما گرفت. چندین بازیکنم را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتم و بر این اساس نیز مابقی بازیکنانم تحت فشار قرار گرفتند.

وی با بیان این که انتظارم از کمیته داوران و ترکی خیلی بیشتر از این بود، عنوان کرد: ترکی باید تصمیم بهتری برای خودش بگیرد. او یکی از بهترین داوران فوتبال ما است ولی تناقض‌هایی در سوت‌های او بود، چرا که اخطارهایی برای ما گرفته شد ولی برای حریف خیر. به هر حال انتظارمان از یک داور با تجربه که فوتبال ایران به او افتخار می کند، بیشتر از این است.

دست نشان افزود: برای باخت‌مان بهانه نمی آورم و این باخت را به گردن می‌گیرم و من مقصر هستم. ان‌شاءالله در بازی بعدی نتیجه را جبران می‌کنیم.

وی در خصوص اعتراض خودش و سرپرست تیم به داور بازی نیز گفت: داور به بازیکن ما گفت که اگر یک بار دیگر خطا کنی، اخراجت می‌کنم که وقتی سرپرست تیم هم این را شنید به او گفت چرا این گونه می‌گویی و من هم گفتم که با این صحبت شما بازیکنم می‌ترسد و نمی‌تواند به خوبی کار کند.

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: به هر حال به دنبال رفع ضعف‌مان هستیم و باید به صورتی باشیم که نیمکت قوی داشته باشیم و بتوانیم در مواقعی که داوران اشتباه می‌کنند، با قدرت کار خودمان را انجام دهیم.



دیدگاهها بسته شده است.