فرکی: برای پیروزی برابر نفت‌آبادان مصمم بودیم/ به باشگاه سایپا به خاطر نوروزی اعتراض کردم

به گزارش عرصه، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نفت آبادان، اظهار کرد: برای پیروزی در این دیدار مصمم بودیم. گرفتن امتیاز از نفت آبادان با توجه به تیم خوبی که دست نشان درست کرده است و شرایطی که خودمان داشتم، ساده نبود.

وی بیان کرد: بازیکنانم امروز بسیار تلاش کردند و در نیمه اول نیز نسبت به حریف برتری داشتیم و توانستیم به گل هم برسیم و طبیعی بود که نفت آبادان در نیمه دوم هجومی‌تر کار کند. ما برای این که از گل‌مان محافظت کنیم و به گل‌های دیگر هم برسیم، حساب شده وارد نیمه دوم شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما توانستیم با یک بازی فشرده از گل زده‌مان محافظت کنیم و به فکر زدن گل‌های دیگر هم بودیم که اگر دقت می‌کردیم شاید گل‌های دوم و سوم را هم به ثمر می‌رساندیم ولی توان بازیکنانم تمام شد و در نهایت سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم و به هدف‌مان رسیدیم.

وی بیان کرد: ما تاکنون بدشانس‌هایی داشته‌ایم و امیدوارم که این برد مقدمه‌ای برای شرایط روحی بازیکنانم باشد و این پیروزی‌ها را تکرار کنیم و در نهایت به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم.

فرکی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص محرومیت رضا نوروزی، بازیکن نفت آبادان توسط باشگاه سایپا و این که  به نظر می‌رسید این باشگاه اقدام جوانمردانه‌ای نباشد، گفت: این حق را به شما می‌دهم که به این صورت قضاوت کنید اما این موضوع به اخلاق من بر نمی‌گردد. من اصلا از این موضوع اطلاعی نداشتم و در فرودگاه بودیم که مطلع شدم.  به دست نشان هم گفتم که کادرفنی اطلاعی از این موضوع نداشته است و هیچ ارتباطی به ما ندارد و این نیز عین واقعیت است

وی ادامه داد: به هر حال چنین تصمیمی گرفته شد و من هم اعتراض خود را به باشگاه سایپا اعلام کردم و اکنون هم می‌گویم که ای کاش تمام حکم‌ها به این سرعت اجرا می شدند تا با یک تیم مانند نفت آبادان که این قدر محروم و مصدوم دارد، این گونه گرفتار نمی‌شد. من خودم را جای شما و نفت آبادان می‌گذارم و اصلا دوست ندارم در تیمی که هستم این گونه رفتار شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان از عملکرد تمام تیمش به ویژه بازیکنان جوانش ابراز رضایت کرد.



دیدگاهها بسته شده است.