لارسن: جدایی از منچستریونایتد تنها پشیمانی من است

به گزارش عرصه و به نقل از فورفورتو، هنریک لارسن که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال سوئد است، در مقطع کوتاهی برای منچستریونایتد بازی کرد و عملکرد نسبتا خوبی نیز در این تیم  داشت.

او در ژانویه ۲۰۰۷ در منچستریونایتد بازی کرد تا بعد از حضور در بارسلونا و سلتیک حضور در یونایتد را نیز تجربه کند. او بعد از حضور در منچستریونایتد توانست در اولین دیدار برابر استون ویلا گلزنی کند و سپس برابر واتفورد و لیل نیز گلزنی کرد تا شروع خوبی در یونایتد داشته باشد. 

هنریک لارسن درباره حضور در منچستریونایتد گفت: تنها پشیمانی که در دنیای فوتبال دارم این است که حضورم در یونایتد زیاد طول نکشید. می توانستم بیشتر در یونایتد بمانم. فرگوسن تمایل داشت تا من را در تیم نگه دارد ولی تصمیم گرفتم بعد از بازی با میدلزبورو در جام حذفی، از منچستریونایتد جدا شوم. یونایتد چند سال بعد قهرمان لیگ برتر شد و اگر در این تیم می ماندم، می توانستم مدال قهرمانی لیگ برتر را داشته باشم.

لارسن اضافه کرد: یونایتد یک باشگاه حرفه ای  و بزرگ است. وقتی بعد از یک دیدار می خواستم در جشن تولد فرزندم شرکت کنم، باشگاه سریع برای من یک هواپیما رزور کرد تا به آنجا بروم و برگردم. یونایتد کاملا به بازیکنان خود توجه می کند و این خیلی ارزشمند است. دوست داشتم بیشتر در این تیم حضور می داشتم و از این بابت خیلی ناراحت هستم. 



دیدگاهها بسته شده است.