پورموسوی: غیبت تماشاگران نکته منفی داربی است/ دیگر به مشکلات مالی فکر نمی‌کنیم

به گزارش عرصه، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با فولادخوزستان، اظهار کرد: یکی از نکات منفی که در بازی فردا به چشم می‌آید، عدم حضور تماشاگران است که حضور آن‌ها می‌توانست به گرمی بازی، جنبه خاصی ببخشد. تلاش کردیم تا بازی با حضور تماشاگران باشد ولی متاسفانه فدراسیون نپذیرفت.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا فردا هر دو تیم بازی زیبایی ارائه دهند و ما نیز بتوانیم با کسب سه امتیاز بازی به جدول مسابقات برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طبیعتا فردا بازی خوبی می‌شود، چرا که هر دو تیم به دنبال فوتبال زیبا هستند و در ادامه نیز به دنبال نتیجه هستیم. فکر می‌کنم اگر تماشگران بودند، شرایط بازی خیلی بهتر می‌شد. به هر حال بازیکنان باید بپذیرند که در نبود تماشاگران بازی کنند که همین شاید اثر منفی داشته باشد ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان‌مان را از نظر روحی – روانی آماده کنیم.

وی عنوان کرد: تیم فولاد نیز پس از هفته چهام، پنجم در جدول رو به بالا حرکت کرد و نتایج خیلی خوبی کسب کرده است و مطمئنا این بازی برای ما سخت خواهد بود. ما هم تلاش می‌کنیم تا به جمع مدعیان برگردیم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان حل شد، گفت: هنوز مشکلات حل نشده است ولی قرار شد که اصلا به این موضوع فکر نکنیم و تمام ذهن‌مان درگیر سه بازی پیش‌رو است و می دانیم که تا نیم فصل مشکلات‌مان حل می شود.

وی درباره تاثیر عدم حضور زهیوی در این دیدار نیز عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست که زهیوی یکی از بازیکنان موثر ما در فصل جاری بوده است. تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا جایگزین خوبی برای او بگذاریم. زهیوی علاوه بر این که یک بازیکن فنی خوب است از نظر روحی روانی نیز روی تیم تاثیر دارد که از او خواستیم در تمرینات باشد و اردو نیز حاضر شود چرا که با بازیکنان دوستی خاصی دارد و می تواند از نظر روحی به تیم کمک کند. امیدوارم فردا جایگزینش مانند او بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص جذب نانگ هم گفت: از نظر مالی به او به توافق رسیدیم و با قیمت بسیار خوب هم با او تمام کرده بودیم. طبق روال نیز با فدراسیون پزشکی مکاتبه کردیم تا وقت پزشکی بگیریم که به صورت شفاهی به ما گفتند که نمی‌توانید از نانگ به خاطر پرونده پزشکی که دارد، استفاده کنید. ما منتظر جواب کتبی آنها هستیم. اگر مشکل نانگ برطرف شود که به احتمال بسیار به جمع ما اضافه می شود.

وی ادامه داد: در حال تلاش برای جذب دو بازیکن خارجی در خط حمله و هافبک برای تقویت تیم جهت حضور در مسابقات آسیایی هستیم . اگر هم نشد بازیکن ایرانی هم مدنظرمان است.



دیدگاهها بسته شده است.