کمالوند: زمین ورزشگاه تختی به درد بازی محلی هم نمی‌خورد

به گزارش عرصه، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید بیان کرد: بازی خوبی از آب در نیامد. زمین تختی به همه چیز شبیه است غیر از زمین فوتبال. این زمین حتی شرایط بازی محلی هم ندارد. هر تیمی که زیرش بزند موفق‌تر است.

وی افزود: ما به دفاع می‌گوییم به دروازه بان پاس ندهد و مستقیم به فوروارد بدهد. دو گل بازی هم روی ضربه ایستگاهی بود.

سرمربی تیم گسترش فولاد ادامه داد:‌ بازی کیفیت نداشت ولی مستحق امتیاز بودیم. به علی دایی تبریک می‌گویم، او تیم خوبی را جمع کرده است.

سرمربی تیم گسترش فولاد ادامه داد: نفت با توجه به شرایط قبل از فصل بسیار خوب شده و ما هم وضعیتمان نسبت به هفته‌های اول بهتر است. گسترش فولاد تا به امروز شکست خارج از خانه نداشته است. البته قرعه بدی خورده و با چهار تیم بالای جدولی بازی کرده‌ایم.

کمالوند درباره علت تعویض خلعتبری عنوان کرد: او امروز خوب بازی کرد و خوب هم دوید. تعویض خلعتبری ربطی به دو خطای پیاپی نداشت. ما منتظر بودیم یار تعویضی گرم کرده و وارد بازی شود.

وی در پایان در پاسخ به پرسش که آیا بازیکنان دیگری از گسترش غیر از شجاعیان می‌توانند به تیم ملی دعوت شود خاطر نشان کرد: بعد از سه، چهار هفته اول فصل در حال حاضر رو به جلو حرکت کرده‌ایم و اگر همینطور ادامه دهیم بازیکنان دیگری شانس حضور در تیم ملی را خواهند داشت.



دیدگاهها بسته شده است.