«میدان» با هدف نقد بی‌محابا آمد

به گزارش عرصه، داریوش معمار – مدیر مسؤول این هفته‌نامه اقتصادی – در بخشی از توضیحاتش درباره‌ی اهداف این هفته‌نامه نوشته است: “«میدان دیگر» برای دقتی تحلیلی در شرایط ویژه اقتصادی و اجتماعی موجود، با تکیه بر دغدغه‌های مردم فعالیت خواهد کرد، این مطبوعه با همکاری تیمی متشکل از حرفه‌ای‌ترین اقتصادی‌نویسان و اجتماعی‌نویسان کار خود را به انجام خواهد رساند.

دقت و توجه ما در این نشریه معطوف به مناطق آزاد و گمرک به عنوان عامل موثر بر اقتصاد داخلی، برندسازی و گردشگری به عنوان زیرساخت‌های آینده توسعه اقتصادی و تولیدکنندگان داخلی به عنوان محور اصلی توسعه خواهد بود.”

این مدیر مسؤول در ادامه مطلبش آورده است: “میدان تلاش می‌کند در تحلیل مسائل صدای مردم باشد بی‌محابا نقد کند و بدون هیچ‌گونه تساهل پیرامون مسائل و مشکلات بنویسد، رویکرد ما در نخستین شماره این نشریه با همین دغدغه انتخاب شده است.”

در شماره اول این هفته‌نامه، ویژه‌نامه‌ای درباره صندوق ذخیره فرهنگیان با تیتر یک «اختلاس در صندوق ذخیره؛ آری یا نه» منتشر شده است.

این هفته‌نامه در سرویس سرمایه خود، مطلبی درباره‌ی تخلفات صندوق ذخیره در دولت جدید و قدیم به نقل از محمود صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است.

 هفته نامه اقتصادی، «میدان دیگر» هر یکشنبه با قیمت ۵۰۰ تومان چاپ و منتشر می‌شود. در نخستین شماره از این هفته‌نامه پیام‌های تسلیت نشریه بابت کشته شدن هموطنانمان در سانحه قطار سمنان مشهد و همچنین شهادت از جمعی از زوار اربعین حسینی به چشم می‌خورد.



دیدگاهها بسته شده است.