درخواست فرماندار تهران برای تعیین تکلیف باغات کن

به گزارش عرصه، عیسی فرهادی در اجلاس فرمانداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان تهران با اشاره به جمعیت ۱۰ میلیونی شهر تهران درخواست کرد ادارات شهر تهران به عنوان ادارات کل ارتقاء پیدا کند تا از این طریق ضمن ایجاد ارتباط بیشتر کارآیی بهتری در ادارات سطح شهر تهران ایجاد شود، لذا انتظار می‌رود ادارات شهر تهران به عنوان ادارات کل ارتقاء پیدا کنند تا در حوزه‌های اجتماعی به ویژه بهزیستی ضمن ارتباط بیشتر و موثر، کارآیی بهتری توسط این ادارات داشته باشیم.

وی درخصوص شهرک زیتون و ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرک نیز تصریح کرد: با پیگیری استانداری برای ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرک، ظرف ۱۰ روز گذشته حدود ۵۰۰ مورد تخریب داشته‌ایم تا بتوان اراضی این شهرک را به عنوان پارک جنگلی حفظ کنیم، اما قرار شد ماعوض تخریب‌های انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی به مالکان زمین واگذار شود که نیازمند پیگیری جدی در این خصوص هستیم تا یکی از معضلات شهرستان تهران رفع شود.

فرهادی افزود: در منطقه ۲۲ نیز ۱۱۱ هزار واحد ساختمانی ساخته شده و ۱۷۰ هزار واحد نیز در حال حاضر مردم در آنها ساکن شده‌اند، اما در بحث فضاهای آموزشی نیازمند مساعدت در این منطقه هستیم. برابر قانون پیش از این هر ۲۰۰ واحد مسکونی نیازمند یک فضای آموزشی بود که در آینده ۱۰۰ واحد در این منطقه نیازمند فضای آموزشی هستند و امیدواریم در این موضوع نیز تصمیم‌گیری لازم انجام شود.

به گزارش عرصه، در اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و بخشداران استان تهران، هر یک از فرمانداران دغدغه‌ها و معضلات شهرستان خود را در حضور استاندار تهران و معاون اجرایی ریاست جمهوری مطرح کردند.



دیدگاهها بسته شده است.