ریبری: در اروپا تنها برای بایرن مونیخ بازی می‌کنم

به گزارش عرصه و به نقل از فور فور تو، فرانک ریبری یکی از بهترین بازیکنان فرانسوی تاریخ باشگاه بایرن مونیخ به شمار می آید. این بازیکن ۳۳ ساله ماه گذشته قرارداد خود را با بایرن تمدید کرد و تا سال ۲۰۱۸ در این تیم باقی خواهد ماند.

ریبری ۱۰ سال است که برای بایرن بازی می کند. او در مورد احتمال جدایی از این تیم و بازی کردن در یک تیم اروپایی دیگر اظهار کرد: ۱۰۰ درصد اطمینان دارم که در فوتبال اروپا به غیر از بایرن مونیخ برای هیچ تیم دیگری بازی نخواهم کرد. آیا من به تجربه دیگری در اروپا نیاز دارم؟ نه، نیاز ندارم. چه تیمی بهتر از بایرن؟

او ادامه داد: احتمال دارد با پیراهن بایرن مونیخ برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کنم ولی ممکن است یک سال دیگر هم در یک باشگاه دیگر غیر از اروپا بازی کنم. نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار من است اما این را به خوبی می دانم که راه برای تمدید قرارداد من برای یک بار دیگر وجود ندارد. بایرن مونیخ را بسیار دوست دارم و افتخار می کنم که با پیراهن این تیم به میدان می روم.

ریبری در سال ۲۰۰۷ از مارسی به بایرن مونیخ پیوست. او با این تیم آلمانی ۶ بار قهرمانی در بوندسلیگا و یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد و جام های دیگری هم به دست آورده است.



دیدگاهها بسته شده است.