سروش رفیعی: اولویتم لژیونرشدن است

به گزارش عرصه، سروش رفیعی پس از پیروزی دو بر یک برابر استقلال گفت: خدا را شکر که همه از بازی خوش‌شان آمد. خوشحالیم که توانستیم برنده این دیدار باشیم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی درباره تیم آینده‌اش نیز گفت: در حال حاضر من سرباز تراکتور هستم و هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام. بعد از اتمام خدمت سربازی تصمیم می گیرم که به کجا بروم.

رفیعی درباره ادعای باشگاه فولاد نیز گفت: ما به همراه ۴ تن از وکلای تیم فولاد به کمیته انضباطی رفتیم و صحبت کردیم و نتیجه هم مشخص شد اما هنوز کمیته انضباطی رایی را به رسانه‌ها اطلاع نداده است. من احترام خاصی برای آقای سعداوی و اهوازی‌ها قائلم و مخلص مردم این شهر هم هستم اما وقتی هنوز کمیته انضباطی رای را مشخص نکرده باعث تعجب است که آقای سعداوی چنین مصاحبه‌ای را انجام می‌دهد. امیدوارم در آینده این مصاحبه با احساسات مردم اهواز بازی نکند.

رفیعی ادامه داد: اولویت من لژیونرشدن است ولی اگر قرار باشد در ایران بمانم و فوتبالم را در کشورم ادامه دهم دوست دارم در جایی بازی کنم که به فوتبالم کمک کند. من چه در استقلال و چه در پرسپولیس دوستان خوبی دارم اما مساله کار و فوتبال حرفه‌ای از رفاقت جداست.



دیدگاهها بسته شده است.