نتایج ضعیف اتلتیکو مادرید برابر حریفان قدرتمند

به گزارش عرصه به نقل از آس، اتلتیکومادرید دوشنبه شب در هفته پانزدهم لالیگا به دنبال پیروزی در خانه ویارئال است. شاگردان دیگو پابلو سیمونه کار سختی خواهند داشت چون تیم حریف در لالیگا نتایج خوبی کسب کرده است و اکنون تنها با فاصله دو امتیاز نسبت به اتلتیکو در جایگاه پنجم قرار دارد.

قرمز و سفیدپوشان برابر تیم‌های بزرگ و برتر لالیگا در این فصل از ۱۲ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کردند. این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چون در صورت شکست، اتلتیکو جایگاه چهارم را از دست خواهد داد. از طرفی ویارئال نمی‌خواهد چنین فرصتی را به راحتی از دست بدهد.

آمار اتلتیکو برابر رقیبان مستقیم خود، یک تساوی و سه شکست است که سه دیدار آن خارج از خانه بوده است. با این حال نتایج ضعیفی برای تیم مادریدی به حساب می‌آید. شاگردان سیمونه ابتدا خوب شروع کردند و در هفته پنجم در نوکمپ با گل آنخل کورئا برابر بارسلونا یک امتیاز کسب کردند اما در بازی بعد مقابل سویا، با تک گل استوان انزونزی مغلوب شدند. این شکست‌ها در آنوئتا ادامه داشت و این تیم دو بر صفر مغلوب رئال سوسیداد شد. داربی مادرید در ویسنته کالدرون برگزار شد. کریستیانو رونالدو در این بازی هت‌تریک کرد و شکستی دیگر برای اتلتیکو به ثبت رساند. امتیازات از دست رفته باعث شد تیم مادریدی صدر جدول را از دست بدهد.

اتلتیکو با پیروزی در دیدار دوشنبه می‌تواند به این روند بد خاتمه بدهد اما بدون شک کار سختی خواهد داشت. ویارئال در ال مادریدگال هفت بازی انجام داده و پنج پیروزی به دست آورده است. این تیم همچنین یک تساوی کسب کرده و تنها یک بار شکست خورده است. یعنی از ۲۱ امتیاز ممکن، ۱۶ امتیاز کسب کرد. زرد پوشان همچنین در دفاع خوب کار کردند. در هفت بازی خانگی تنها پنج گل دریافت کردند و بهترین آمار را در لالیگا دارند. همچنین ۱۴ گل به ثمر رساندند.



دیدگاهها بسته شده است.