معرفی ۲۱ دانش‌آموز پژوهنده برتر سال ۹۵

به گزارش عرصه، حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش دانش‌آموزی که در دبیرستان دکتر شریعتی منطقه ۲ تهران برگزار شد، با بیان اینکه پژوهش باید از دوره دانش‌آموزشی نهادینه شود، گفت: در چند سال اخیر و براساس برنامه درس ملی و سند تحول رویکرد پژوهش‌محوری بر فرآیند یادگیری و یاددهی به یک اصل مبدل شده است.

وی افزود: پژوهش را از اول ابتدایی شروع کردیم  و در برنامه‌های ترکیبی ابتدایی موضوع پژوهش مدنظر قرار دارد و در پایه ششم دبستان نیز درس تفکر و پژوهش ارائه می‌شوند.

به گزارش عرصه، علیرضا عصاره، سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش نیز به روند انتخاب دانش‌آموزان برتر عرصه پژوهش با همکاری وزارت علوم اشاره کرد و گفت: در دوره ابتدایی براساس شیوه‌نامه جشنواره جابربن‌حیان، دانش‌آموزان پژوهشگر بررسی شدند و در نهایت ۷ دانش‌آموز برتر انتخاب شدند.

سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش افزود: در دوره اول و دوم متوسطه نیز براساس شیوه‌نامه جشنواره خوارزمی عمل کردیم و ۷ دانش‌آموز در متوسطه اول و ۷ دانش‌آموز دیگر در متوسطه دوم انتخاب شدند.

به گزارش عرصه، محمدحسین حمزه‌پور، سیدحسام حسینی، دریا عزت‌مراد به همراه ستایش داوری‌پور و فاطمه حیدرنژاد، ایمان رضایی به همراه علی‌اکبر صفوی‌نژاد و امیرمهدی حسینی، دانیال ورزیده به همراه مبین غینی و محمدالیاس یعقوبی، محمد معلمیان به همراه رضا قناطیر، محمد زرین قلم به همراه پوریا حاجیلو و محمدمهدی کردی به عنوان ۷ پژوهشگر برتر دوره ابتدایی تقدیر شدند.

کیانا حیدری فیض‌آباد به همراه بهار محدث، رضا هژبری، مهربد ملاکاظمی، فرشته فرامرز لو به همراه فاطمه قاسم‌لو، امیرمهدی نظرپور به همراه آرش غازانی، محمدسینا سیاه‌پوش به همراه مهدی جهانگیری، شهریار شریعتی به همراه مصطفی نوری به عنوان ۷ دانش‌آموز برتر متوسطه دوره اول تقدیر شدند.

بهروز خیام، زهرا رضایی، مبینا وطن‌خواه، امیرحسین شادی‌فر به همراه علی شریف‌زاده، سیدمهران بیدگی، ریحانه قبولی و علی مردانی نصرت‌آباد به همراه ۷ دانش‌آموز برتر دوره دوم متوسطه تقدیر شدند.



دیدگاهها بسته شده است.